in , ,

Αν δεν μπορούν οι άρχοντες ας το προσπαθήσουν οι επαγγελματίες

ΖΗΤΕΙΤΑΙ BRANDING
 
ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΑΣ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ
 
 
Είναι πέρα από κάθε αμφισβήτηση ότι ο σύγχρονος τουρίστας, στη συντριπτική πλειοψηφία, επιλέγει κατ ́αρχήν προορισμό (ακόμη και αν αυτό έχει να κάνει μόνο με τη δυνατότητα πρόσβασης) και μετά δραστηριότητα ή κατάλυμα.
Είναι επίσης πρόδηλο από όλες τις μελέτες, ότι η Αυθεντικότητα και η Τοπικότητα αποτελούν σύγχρονες τάσεις, και πέραν του Τουρισμού.
Οι τουρίστες που επιδιώκουν αυτά τα χαρακτηριστικά είναι  ζητούμενο για τον Τουρισμό, καθώς είναι υψηλότερης καταναλωτικής δαπάνης και  καλύτερης Πιστότητας. Συνακόλουθα, μια σαφής τάση της Τουριστικής βιομηχανίας είναι η έμφαση στη Γαστρονομία, σε σημείο χρήση της ως εργαλείο branding και ανάδειξης προορισμού, καθώς όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες έχουν καταλάβει τη σύνδεσή της με τον τοπικό πολιτισμό και κουλτούρα, η “εξερεύνηση” των οποίων είναι βασική τους προτεραιότητα.
Περιοχές του κόσμου όπως η Τοσκάνη, η Κρητη, κλπ. Είναι τυχερές γιατί μπορουν  τα προιόντα να συνδεθουν με το ονομα τους.
Ο Ν. Λασιθίου είναι ευλογημένος για τα πλούσια γαστρονομικά προϊόντα και θα μπορουσε να πρωταγωνιστήσει και να πρωτοστατήσει παγκοσμίως.
Είναι επιτακτική ανάγκη να  υπάρχει επικοινωνία και συνεργασία των Δημοτικών αρχόντων για να γίνει το Λασίθι , ο απόλυτος γαστρονομικός προορισμός!
Χρήστος Μανουσάκης