in

Τι φέρνει η νέα Nova στην συνδρομητική τηλεόραση

Σημαντικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η συνδρομητική τηλεόραση αλλά και ευρύτερα η τηλεπικοινωνιακή αγορά φιλοδοξεί να φέρει η Nova, η οποία λάνσαρε και επίσημα χθες στην Ελλάδα την πλατφόρμα ΕΟΝ, που ήδη αξιοποιεί ο μητρικός όμιλος United Group στη ΝΑ Ευρώπη.

Η ανακοίνωση της νέας πλατφόρμας, η οποία θα προσφέρει υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης μέσω διαδικτύου και χωρίς δορυφορικό πιάτο φέρνει την Nova ουσιαστικά στη σύγχρονη εποχή, προσφέροντας δυνατότητες όπως η ταυτόχρονη θέαση στην τηλεόραση και σε υπολογιστή ή tablet αλλά και η δυνατότητα προβολής περιεχομένου μέχρι και επτά ημέρες μετά από την προβολή του (catch-up).

Η έκπληξη, πάντως, ήρθε από την εμπορική πολιτική που ανακοίνωσε η εταιρεία. Το βασικό πακέτο της ΕΟΝ, περιλαμβάνει όλα τα κανάλια πλην των Novasports διατίθεται στα 10 ευρώ τον μήνα. Τιμή που είναι ευθέως ανταγωνιστική με υπηρεσίες όπως το Netflix, αλλά και με το μηνιαίο κόστος “πειρατικών” συσκευών που προσφέρουν παράνομα συνδέσεις με συνδρομητικές πλατφόρμες. To EON+ το οποίο περιλαμβάνει και τα επτά κανάλια Novasports κοστίζει 23 ευρώ τον μήνα.

Απαντώντας σε ερώτηση του Capital.gr για την επιθετική τιμολογιακή πολιτική που ανακοινώθηκε, ο διευθύνων σύμβουλος της Nova, Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, ξεκαθάρισε πως οι τιμές αυτές δεν πρόκειται να αλλάξουν, καθώς σε αντίθεση με την μέχρι τώρα πρακτική δεν πρόκειται να υπάρξουν ατομικές διαπραγματεύσεις και ειδικές προσφορές με υψηλή “αρχική τιμή”.

“Θέλουμε πραγματικά όλοι να έχουν προσιτή οικονομικά και καλή τηλεόραση με τις τιμές που δίνουμε τώρα. Δεν θέλουμε να κάνουμε τις τιμές χρηματιστήριο και να ανεβοκατεβαίνουν ανάλογα με την ημέρα, την ώρα και τον τόπο. Χρειαζόμαστε μια διαφάνεια στις τιμές”, σημείωσε τονίζοντας ότι για πολλά χρόνια “ο κλάδος έχει κάνει αυτό που λέμε προσωποποιημένη τιμολόγηση, κάτι το οποίο εμείς θέλουμε να το κόψουμε. Αυτό κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει και εμείς το σταματάμε σήμερα”.

Στόχος η αύξηση της πίτας

Ο CEO της Nova ανέφερε πως ο βασικός στόχος, είναι να αυξηθεί η πελατειακή βάση της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα, και κατά συνέπεια και ο αριθμός των συνδρομητών της εταιρείας.

“Στόχος μας είναι να διπλασιάσουμε την διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα”, τόνισε ο κ. Γεωργιόπουλος υπογραμμίζοντας πως στη χώρα μας πολλοί έχουν πρόσβαση σε συνδρομητική τηλεόραση, η οποία όμως δεν είναι πάντα έννομη. “Θέλουμε να δώσουμε ένα κίνητρο στους πελάτες να αποκτήσουν νόμιμα μία καλή συνδρομητική τηλεόραση, πλουραλιστική, με καλό αποκλειστικό και σε προσιτές τιμές”, είπε χαρακτηριστικά.

Αφού τόνισε ότι “Στην Ελλάδα έχουμε κατατάξει την συνδρομητική τηλεόραση ως κάτι ακριβό” ο κ. Γεωργιόπουλος σημείωσε ότι η Νova βασίζεται στο τρίπτυχο τεχνολογία-ποιοτικό περιεχόμενο-προσιτή τιμή. “Αν οι συνθήκες αυτές δεν υπάρχουν ταυτόχρονα, τότε πάλι η καλή τηλεόραση θα είναι για λίγους και πάλι θα τρέχουν οι άνθρωποι σε παράνομες συνδέσεις” ανέφερε με νόημα.

Απαντώντας σε ερώτηση για τον ανταγωνισμό από τις ξένες πλατφόρμες streaming οπως το Netflix αλλά και τις ΗΒΟ Max και Disney+ ο κ. Γεωργιόπουλος σημείωσε ότι δεν πρόκειται να τους επηρεάσει ιδιαίτερα καθώς στόχος τους είναι η πληρότητα.

“Μια συνδρομητική τηλεόραση έχει σπορ, έχει τα ελεύθερα κανάλια , τεχνολογία, ειδήσεις, μόδα καλύπτοντας τις ανάγκες από τον παππού και τη γιαγιά, τους γονείς και τα παιδιά. Το Netflix παίζει πάρα πολύ καλές σειρές αλλά αυτό δεν είναι τηλεόραση. Εμείς δίνουμε την ολότητα και δεν θα σταματήσουμε να χτίζουμε πάνω σε αυτό. Άρα δεν φοβάμαι.  Γιατί εμείς δίνουμε την ποιότητα και για αυτό θα χτίζουμε συνέχεια”, είπε.

Κατά την παρουσίαση της ΕΟΝ η διευθύνουσα σύμβουλος της Nova Media, Κική Σιλβεστρίδου, σημείωσε ότι από το 2022 η εταιρεία πρόκειται να επενδύσει σε δικές της παραγωγές καθώς και συμπαραγωγές. Ακόμη, ανακοινώθηκε και επίσημα η συμφωνία για την μετάδοση των αγώνων της Premier League από τον ερχόμενο Αύγουστο και για τις επόμενες έξι σεζόν.

ΠΗΓΗ: capital.gr