in

Στην προσέλκυση επισκεπτών ΛΟΑΤΚΙ+ στοχεύει το υπουργείο Τουρισμού

Σε αύξηση μεριδίων -σε αφίξεις και έσοδα- από την κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ+ προσβλέπει το υπουργείο Τουρισμού.

Πρόκειται για μια αγορά με τουριστικές δαπάνες που ανέρχονται σε 195 δισ. δολάρια παγκοσμίως και που αντιπροσωπεύει πάνω από 10% της ζήτησης και 16% των ταξιδιωτικών δαπανών, με την Ελλάδα να προσδοκά σε κομμάτι από την πίτα.

Λίγες ημέρες μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου για τα ομόφυλα ζευγάρια από τη Βουλή, η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη προχώρησε σε υπογραφή μνημονίου συνεργασίας με τον οργανισμό Queer Destinations. Πρόκειται για ένα οργανισμό με παρουσία ήδη σε 14 χώρες (η Ελλάδα είναι η 15η), με σκοπό να συνδέει κυβερνήσεις, επιχειρήσεις και προορισμούς με την κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ+, ενώ παράλληλα έχει αναπτύξει το  σήμα διάκρισης Queer Destinations Committed, η απονομή του οποίου διασφαλίζει ένα συγκεκριμένο επίπεδο  αριστείας, ποιότητας και ασφάλειας για τους ταξιδιώτες της κοινότητας.

Όπως αναφέρθηκε σε συνέντευξη τύπου, η προσέλκυση επισκεπτών από την κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ+ συμπεριλαμβάνεται στη στρατηγική του υπουργείου Τουρισμού και στους νέους στόχους για την άνοδο των εσόδων (αν και δεν τίθεται ποσοτικός στόχος, αλλά ποιοτικός όπως ανέφερε η Ό. Κεφαλογιάννη).

“Η στρατηγική του υπουργείου Τουρισμού για την προσέλκυση επισκεπτών ΛΟΑΤΚΙ+ είναι ολοκληρωμένη”, όπως είπε χαρακτηριστικά η υπουργός Τουρισμού, και “στόχος είναι οι ταξιδιώτες να έχουν μια αξέχαστη ταξιδιωτική εμπειρία στην Ελλάδα. Όλοι οι επισκέπτες να νιώθουν πως είναι ευπρόσδεκτοι να δουν τις ομορφιές της χώρας” ανέφερε.

Πώς θα έρθουν περισσότεροι τουρίστες από την κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ+

Σύμφωνα με το υπουργείο Τουρισμού, θα υπάρξουν ενέργειες επικοινωνίας και προβολής, καθώς και  δημιουργία προωθητικού υλικού για τον τουρισμό ΛΟΑΤΚΙ+ στην Ελλάδα,  ανάπτυξη branding και οργάνωση εξειδικευμένης επικοινωνιακής καμπάνιας, καθώς και φιλοξενία ή υποστήριξη εκδηλώσεων διεθνούς απήχησης, σχετικών με την κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ+. Θα υπάρξει προώθηση μέσω των social media πως η Ελλάδα είναι μια φιλική χώρα και εμπλουτισμός του Visit Greece.

Από την πλευρά τους οι εκπρόσωποι του Οργανισμού Queer Destinations τόνισαν πως δεν είναι “μόνο η Μύκονος προορισμός”, αντιθέτως υπάρχουν παρέες φίλων, ζευγάρια, ζευγάρια με παιδιά, μοναχικοί ταξιδιώτες, αλλά και nomads που κάνουν διακοπές, εκφράζοντας την ικανοποίησή τους για τη νέα τουριστική στρατηγική.

Η υπουργός Τουρισμού υπογράμμισε ότι στόχος είναι ο εμπλουτισμός και η διαφοροποίηση της τουριστικής προσφοράς με την ανάλογη προώθηση και προβολή, ενημερώνοντας και ευαισθητοποιώντας παράλληλα την τουριστική επιχειρηματικότητα και τις τοπικές κοινωνίες.  Μάλιστα χαρακτήρισε κομβική την ενθάρρυνση των τουριστικών επιχειρήσεων για κατάρτιση του προσωπικού τους σε θέματα διαφορετικότητας.

capital.gr