in

Έρευνα: Άνοδος στις Online Κρατήσεις Ξενοδοχείων και Σταθερή Ανάκαμψη του Διεθνούς Τουρισμού

Η D-Edge δημοσίευσε πρόσφατα μια έρευνα για τα ξενοδοχεία, η οποία φέρνει στο φως σημαντικές αλλαγές στις online κρατήσεις τα τελευταία πέντε χρόνια, με έμφαση στην περίοδο μετά την πανδημία COVID-19.

Στην τελευταία έρευνα της D-Edge σχετικά με τα ξενοδοχεία, μια  ανάλυση των τελευταίων πέντε ετών αποκαλύπτει μεγάλες αλλαγές στις των online κρατήσεις, ιδίως μετά τις προκλήσεις που έθεσε η πανδημία COVID-19. Η έρευνα, η οποία βασίζεται στα δεδομένα σχεδόν 5.000 ανεξάρτητων ξενοδοχείων και μικρών ξενοδοχειακών ομίλων σε όλη την Ευρώπη και την Ασία, παρέχει πληροφορίες για τους ξενοδόχους που επιθυμούν να περιηγηθούν στο εξελισσόμενο ψηφιακό τοπίο. Η έκθεση υπογραμμίζει την ανάκαμψη των διεθνών ταξιδιών, με την Ευρώπη να πρωτοστατεί. Το 2023, τα διεθνή ταξίδια αντιστοιχούν στο 69% των εσόδων από online κρατήσεις στην Ευρώπη, σε σύγκριση με το 18% στην Ασία.

Η έρευνα αποκαλύπτει αύξηση των ψηφιακών εσόδων για τα ξενοδοχεία. Το 2023, ο δείκτης ψηφιακών εσόδων (DRI) για την Ευρώπη εκτινάχθηκε κατά 68% σε σύγκριση με το 2019, ενώ η Ασία σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση 52%. Οι αριθμοί αυτοί αντιπροσωπεύουν όχι μόνο ανάκαμψη από την πανδημία, αλλά και ένα σημαντικό άλμα σε σχέση με τα προ της πανδημίας επίπεδα.

Οι μέσες τιμές συναλλαγής έχουν επίσης σταθερή άνοδο, με τους επισκέπτες να πληρώνουν περισσότερα ανά κράτηση τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ασία. Στην Ευρώπη, οι επισκέπτες πλήρωσαν 37,7% περισσότερα το 2023 σε σύγκριση με το 2019, ενώ στην Ασία, η αύξηση ήταν 23%. Τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι, παρά τις ανησυχίες για τον πληθωρισμό, υπάρχει ακόμη περιθώριο για περαιτέρω αύξηση της μέσης τιμής συναλλαγής, ιδίως στην Ασία.

Οι απευθείας κρατήσεις έχουν αυξηθεί, με την Ασία να ηγείται της τάσης. Στην Ασία, οι άμεσες κρατήσεις αντιστοιχούσαν στο 32% των εσόδων από το διαδίκτυο το 2023, ενώ στην Ευρώπη το ποσοστό ήταν 28,8%. Η Booking.com συνέχισε να κυριαρχεί στο χώρο της διαδικτυακής διανομής στην Ευρώπη, αποφέροντας το 43% των διαδικτυακών εσόδων των ξενοδοχείων.

Τα ποσοστά ακύρωσης, αν και έχουν επιστρέψει στα επίπεδα του 2019, παραμένουν υψηλά. Το 2023, το 23% των κρατήσεων ακυρώθηκε στην Ευρώπη, ενώ στην Ασία, το ποσοστό ήταν σχεδόν το ένα τέταρτο. Αυτό καθιστά την πρόβλεψη και τη διαχείριση των εσόδων αρκετά δύσκολη για τους ξενοδόχους. Η έκθεση τονίζει επίσης ότι, ενώ ο ξενοδοχειακός κλάδος έχει επιδείξει αξιοθαύμαστη ανάκαμψη, οικονομικοί και γεωπολιτικοί παράγοντες, όπως ο πληθωρισμός, τα υψηλά επιτόκια και οι εμπορικές διαταραχές, εξακολουθούν να αποτελούν προκλήσεις για την ανάκαμψη του διεθνούς τουρισμού.

ΠΗΓΗ: money-tourism.gr