in

Σε τι στοχεύει πραγματικά η “πολιτική Μηταράκη”;

Τα ερωτήματα της “ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ” για την ανακοίνωση του Πακιστάν για τη «νομιμοποίηση παράνομων μεταναστών»

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Πακιστάν, στη «νομιμοποίηση παράνομων μεταναστών».

Σύμφωνα με τον Υπουργό, στον περιορισμό των παράνομων ροών, με τη δημιουργία νόμιμων μεταναστών, οι οποίοι, όταν τελειώνει η πενταετής εργασία στη χώρα μας, θα επιστρέφουν στο Πακιστάν.

Πώς είναι τόσο σίγουρος ότι θα επιστρέφουν; Δεν γνωρίζει τα δεκάδες νομικά παράθυρα, που ήδη χρησιμοποιούνται από τους παράνομους, από εικονικούς γάμους με αθιγγανίδες, μέχρι δηλώσεις ότι είναι ομοφυλόφιλοι και κινδυνεύει η ζωή τους, εάν επιστρέψουν;

Η «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ» αναγνωρίζει ότι οι διμερείς συμφωνίες είναι γενικώς ωφέλιμες, για την επαναπροώθηση των παρανόμως εισελθόντων. Όμως, από την πρόσφατη επίσκεψη Μηταράκη στο Πακιστάν, προκύπτουν σημαντικά ερωτήματα:

– Γιατί το επίσημο Δελτίο Τύπου της κυβέρνησης του Πακιστάν, διαφημίζει ότι η πολιτική της Ελλάδας έχει ως στόχο τη «νομιμοποίηση των παράνομων μεταναστών»;

– Ποιο είναι το προσχέδιο του «Μνημονίου Συνεργασίας», που πρόκειται να υπογραφεί, για θέματα «νόμιμης μετανάστευσης» με το Πακιστάν;

– Γιατί δεν γνωστοποιείται η πλήρης ατζέντα των συνομιλιών, όπως π.χ. οι λεπτομέρειες ως προς την παροχή βίζας σε Πακιστανούς, για εποχικές εργασίες στην Ελλάδα;

– Από πού προκύπτει ότι στην Ελλάδα διαμένουν «60.000 καταγεγραμμένοι και μη καταγεγραμμένοι Πακιστανοί»;

– Γιατί, ως χώρα προέλευσης του “εποχικού εργατικού δυναμικού” της Ελλάδας επιλέγεται το Πακιστάν, ο καλύτερος σύμμαχος της Τουρκίας, με τον πιο φανατισμένο στο Ισλάμ πληθυσμό, πεδίο δράσεων της Αλ Κάιντα και του Ισλαμικού Κράτους, με ήθη και έθιμα απολύτως ασύμβατα με τον ευρωπαϊκό τρόπο ζωής και με επιθετική συμπεριφορά, αν κρίνουμε από το δείγμα γραφής της Πακιστανικής Κοινότητας στην Ελλάδα;

– Αν θέλουμε οπωσδήποτε εισαγόμενους εργάτες (καθώς το ελληνικό εργατικό δυναμικό “σνομπάρει” τις χειρωνακτικές εργασίες και προτιμάει να εισπράττει επιδόματα, πίνοντας φραπέ…), γιατί δεν φέρνουμε Αιγύπτιους Χριστιανούς ή Ινδουιστές Ινδούς ή Φιλιππινέζους ή Βιετναμέζους, που έχουν εντελώς διαφορετική “κουλτούρα” από τους Πακιστανούς;

– Γιατί δεν αξιοποιούνται ως εργάτες, όσοι κάνουν διακοπές σε “προσφυγικές” δομές με τα χρήματα του φορολογούμενου; Γιατί πρέπει να φέρουμε κι άλλους; Μέτρησε κανένας τις εποχικές ανάγκες; Τις συνέκρινε με τα προσφερόμενα εργατικά χέρια, από όσους μετανάστες βρίσκονται ήδη εδώ, και διαπίστωσε έλλειψη;