in

ΕΡΕΥΝΑ: Το 27% των Γερμανών σκέφτεται περικοπές στα ταξίδια το 2024, το 33% θα ταξιδέψει περισσότερο – Οι ΗΠΑ στις προτεραιότητές τους

Για περισσότερους από το ένα τέταρτο (27%) των Γερμανών, το 2024 θα είναι η χρονιά που θα διαγράψουν νέους προορισμούς από τη λίστα με τα “απαραίτητα ταξίδια”, ενώ το ένα τρίτο (33%) δηλώνει ότι έχει αποφασίσει να ταξιδέψει περισσότερο, σε σχέση με την προ-πανδημική περίοδο, σύμφωνα με τα ευρήματα νέας έρευνας της Βritish Airways.

Ειδικότερα, η έρευνα με τίτλο “British Airways Travel Trends Report 2023” αποκάλυψε ότι, ένας στους τέσσερις Γερμανούς (23%) θέλει να αδράξει την ευκαιρία, να ανοίξει νέους δρόμους και να μην αναβάλει τα ταξιδιωτικά του σχέδια. Τέσσερις στους δέκα (39%) σχεδιάζουν να ταξιδέψουν στις ΗΠΑ, ενώ το 22% έχει βάλει στο “στόχαστρο” την Ασία ως προορισμό για το επόμενο έτος.

Μετά την παγκόσμια επιτυχία της δημοφιλούς σειράς Bath and Windsor, τα γυρίσματα της οποίας έγιναν στη Σικελία, οι κινηματογραφικές και τηλεοπτικές τοποθεσίες έχουν τη μεγαλύτερη επιρροή στα ταξιδιωτικά σχέδια των Γερμανών (29%). Σημειώνεται ότι, οι Γερμανοί ψήφισαν τη σειρά του Netflix “The Crown” ως την καλύτερη τηλεοπτική έμπνευση για ένα ταξίδι στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Καθώς οι ευρωπαϊκές πόλεις αναμένεται να φιλοξενήσουν σειρά αθλητικών διοργανώσεων το επόμενο καλοκαίρι 2024, το ένα τρίτο των Γερμανών (34%) δήλωσε ότι σχεδιάζει να παρακολουθήσει κάποιο μεγάλο αθλητικό ή ψυχαγωγικό γεγονός κατά τη διάρκεια του επόμενου ταξιδιού του.

Εν τω μεταξύ, μεγάλη σημασία για τους Γερμανούς ταξιδιώτες έχει η γαστρονομία το 2024, με πάνω από το ένα τέταρτο (28%) να δηλώνουν ότι θα ήθελαν να απολαύσουν γαστρονομικές εμπειρίες, μαθήματα μαγειρικής και γαστρονομικές εκδρομές

Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι η ευεξία παίζει σημαντικό ρόλο στον σχεδιασμό διακοπών για το νέο έτος, με το 32% των Γερμανών να θέλουν να επικεντρωθούν περισσότερο στη χαλάρωση και την αναψυχή, ενώ ο “ποιοτικός χρόνος για τον εαυτό τους” είναι η κορυφαία προτεραιότητα για τις τέλειες διακοπές για το 34%. Το 63% των Γερμανών καταναλωτών δήλωσαν ότι είναι σημαντικό να φροντίζουν τον εαυτό τους στις διακοπές.

Σύμφωνα με την έρευνα, περισσότεροι από τους μισούς Gen Z και Millennials σχεδιάζουν να κλείσουν φέτος διακοπές all-inclusive και το 40% συνδέουν το “all-inclusive” με την πολυτέλεια.

money-tourusm.gr