in

DERTOUR Group: Κορυφαίος προορισμός η Ελλάδα το Kαλοκαίρι του 2024

Στον πιο δημοφιλή προορισμό για τους ταξιδιώτες του DERTOUR Group αναδεικνύεται η Ελλάδα το φετινό καλοκαίρι, σύμφωνα με τις κρατήσεις του δεύτερου μεγαλύτερου tour operator στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάζει ο DERTOUR Group, πρώην DER Touristik Group, για το ερχόμενο καλοκαίρι, το Top 5 των προορισμών κοντινών και μεσαίων αποστάσεων συνθέτουν η Ελλάδα, η Τουρκία, η Ισπανία, η Τυνησία και η Αίγυπτος. Ενώ, οι πιο δημοφιλείς προορισμοί μακρινών αποστάσεων είναι ο Ινδικός Ωκεανός, η Βόρεια Αμερική, η Καραϊβική, η Μ. Ανατολή (τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Ιορδανία, το Ομάν) και η Ταϊλάνδη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του DERTOUR για τη θερινή περίοδο του 2024, ο όμιλος προβλέπει σημαντική αύξηση των εσόδων κατά 30% και εξίσου αξιόλογη αύξηση του αριθμού των επισκεπτών κατά 24%, σε σύγκριση με την καλοκαιρινή σεζόν του 2023.

Ο tour operator, ο οποίος λειτουργεί σε 16 αγορές προέλευσης, με περισσότερες από 130 εταιρίες και διαθέτει μια ομάδα περισσοτέρων των 9.200 εργαζομένων, το περασμένο έτος είδε τα συνολικά έσοδά του να αυξάνονται κατά 23%, σε σύγκριση με το 2022. Αυτο συνέβη λόγω της ισχυρής ζήτησης για ταξίδια σε όλες τις αγορές, όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος του DERTOUR Group, Leif Vase Larsen, γεγονός που οδηγεί σε αισιόδοξες προοπτικές για το 2024.

“Είδαμε μια ισχυρή όρεξη για οργανωμένα ταξίδια σε όλες τις αγορές με μια πανευρωπαϊκή τάση προς διακοπές υψηλότερης ποιότητας”, εξήγησε ο κ. Larsen, CEO International DERTOUR Group.

Επίσης, το 2023 υπήρξε αύξηση 10% στον αριθμό των Ευρωπαίων επισκεπτών, σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ η μέση διάρκεια των διακοπών αυξήθηκε σε 8,1 ημέρες, ξεπερνώντας κατά μία ημέρα τη μέση διαμονή του 2019.

Για την καλοκαιρινή σεζόν του 2024, οι ισχυρές έγκαιρες κρατήσεις αντανακλούν την ανανεωμένη εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών. “Μετά από ένα έτος ισχυρών ταξιδιωτικών αυξήσεων, παρατηρούμε ότι η ανερχόμενη ζήτηση για ταξίδια δεν δείχνει σημάδια εξασθένησης. Οι καταναλωτές παραμένουν ιδιαίτερα ενθουσιώδεις για τα ταξίδια και αναζητούν τα πλεονεκτήματα των έγκαιρων κρατήσεων και των ελκυστικών τιμών τους”, διευκρινίζει ο Dr. Ingo Burmester, επικεφαλής του ομίλου DERTOUR στην Κεντρική Ευρώπη.

Νέα τάση τα ατομικά ταξίδια

Φέτος το καλοκαίρι, σχεδόν το ένα τρίτο των Ευρωπαίων επισκεπτών του ομίλου DERTOUR επιλέγουν ξενοδοχείο 5 αστέρων, γεγονός που αποδεικνύει το έντονο ενδιαφέρον των ταξιδιωτών για εμπειρίες υψηλού επιπέδου.

“Η πολυτέλεια ορίζεται με διάφορους τρόπους και μπορεί επίσης να περιλαμβάνει την εμπειρία στη φύση, την ευεξία ή τους τοπικούς πολιτισμούς”, εξηγεί ο κ. Larsen, ο οποίος βλέπει, παράλληλα, αύξηση των προτιμήσεων για πιο ατομικά και μοναδικά ταξίδια.

Εν τω μεταξύ, χειμερινοί προορισμοί όπως το Βιετνάμ, η Ινδία και η Ινδονησία, κερδίζουν ολοένα έδαφος και προσελκύουν το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών καθόλη τη διάρκεια του έτους. Σε επίπεδο προορισμών μικρών και μεσαίων αποστάσεων, η Πορτογαλία, η Τουρκία και η Βουλγαρία παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη άνοδο ταξιδιωτών, σηματοδοτώντας την αυξανόμενη σημασία της σχέσης ποιότητας-τιμής για τους Ευρωπαίους ταξιδιώτες.

“Βλέπουμε μια τάση προς πρώην χειμερινούς προορισμούς, όπως τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ή η Ταϊλάνδη, να μετατρέπονται σε αποδράσεις για όλο το χρόνο, με αφορμή την υψηλή ποιότητα των ταξιδιωτικών εμπειριών και των καταλυμάτων σε πολύ ελκυστικές τιμές”, εξηγεί ο κ. Larsen.

Ο όμιλος DER Touristik εξελίσσεται σε DERTOUR Group

Ο όμιλος DER Touristik, ο δεύτερος μεγαλύτερος τουριστικός πράκτορας στην Ευρώπη και βασικός “παίκτης” στη διεθνή ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία, ανακοινώνει ένα σημαντικό βήμα στη στρατηγική του εξέλιξη μέσω μιας πρωτοβουλίας επαναπροσδιορισμού της επωνυμίας του με την ονομασία DERTOUR Group. Αυτή η στρατηγική κίνηση σηματοδοτεί τη δέσμευση του Ομίλου για διεθνοποίηση και την καλλιέργεια μιας κοινής διεθνούς ταυτότητας.

Η διαδικασία rebranding προγραμματίζεται να ξεκινήσει το δεύτερο τρίμηνο του 2024 και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2025.

Ο Όμιλος DERTOUR, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, επιδιώκει να δημιουργήσει μια συνεκτική και διεθνώς αναγνωρίσιμη παρουσία, τονίζοντας τη συλλογική δύναμη που απορρέει από τους διαφορετικούς διεθνείς εμπειρογνώμονες και ταξιδιωτικές εταιρείες του. Τα οπτικά στοιχεία αντικατοπτρίζουν μια εκσυγχρονισμένη και πιο συναισθηματική εικόνα και αίσθηση, εξασφαλίζοντας την αρμονική ενσωμάτωση των διαφορετικών επιχειρήσεων και ταξιδιωτικών εμπορικών σημάτων της εταιρείας υπό την κοινή σημαία μιας πλατφόρμας με διεθνή προσανατολισμό.

ΠΗΓΗ: money-tourism.gr