in , , ,

5 μυστικά για να φανείτε πιο ψηλά στις αναζητήσεις διακοπών στην Google

Καθοριστικό ρόλο στη διαδικασία κράτησης ταξιδίου φαίνεται πως παίζει η αναζήτηση στο διαδίκτυο, περισσότερο από κάθε άλλο εργαλείο, με τη Google να εμφανίζεται σε κάθε στάδιο προγραμματισμού του ταξιδίου, από την επιλογή προορισμού μέχρι το τοπικό ταξί. Επομένως, η χρήση εργαλείων της Google από τα τουριστικά πρακτορεία αποκτά κεντρικό νόημα στην προσέλκυση πελατών.

Μόλις το περασμένο μήνα, ο γίγαντας του διαδικτύου λάνσαρε το δικό του ταξιδιωτικό πίνακα, όπου, για πρώτη φορά, δημοσιοποιεί καταναλωτικές τάσεις.

Πώς μπορούν οι πράκτορες να εκμεταλλευθούν τα εργαλεία της Google, μερικά εκ των οποίων είναι διαθέσιμα αποκλειστικά στους παίκτες της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, αλλά και παράγοντες όπως η εποχικότητα και τα προγραμμάτιστα παγκόσμια γεγονότα, ώστε να αναβαθμίσουν τη θέση τους στην πλατφόρμα και να σταθούν ψηλά στον ανταγωνισμό; Ο διευθυντής μάρκετινγκ στην Equimedia, Darren Kyle, αναφέρει 5 τρόπους…

Επεκτάσεις | Στην τουριστική βιομηχανία προσφέρονται πολλές επεκτάσεις pay-per-click (όταν μια μηχανή αναζήτησης επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αγοράζουν τη θέση τους στα αποτελέσματα των διαδικτυακών αναζητήσεων).

Εργαλείο για λέξεις-κλειδιά | Αυτό το εργαλείο (keyword planner) της Google προτείνει λέξεις που σχετίζονται με αναζήτηση διακοπών. Αυτές οι λέξεις όμως μπορεί να είναι πολύ συντηρητικές, στην καλύτερη περίπτωση, επομένως θα πρέπει να περιμένετε ότι το πραγματικό κόστος ανά κλικ θα είναι υψηλότερο, ιδιαίτερα τις περιόδους υψηλών κρατήσεων.

Αυτό σημαίνει ότι οι λογαριασμοί pay-per-click πρέπει να είναι βελτιωμένοι και οι λέξεις που χρησιμοποιούνται σε εποχιακή ή τακτική βάση να είναι αποτελεσματικές.

Σελίδες με αποτελέσματα από τις μηχανές αναζήτησης | Στη βιομηχανία υπάρχουν μορφές διαφημίσεων που δεν είναι ανοικτές σε άλλες αγορές. Μια που λανσάρεται στις περισσότερες χώρες είναι η διαφήμιση 3 pack, η οποία προτείνει κράτηση δωματίου σε 3 διαφορετικά κανάλια όταν ο δυνητικός πελάτης κάνει αναζήτηση για ξενοδοχείο στη Google.

Οι διαφημίσεις τύπου «Book a Room» προβάλλονται κάτω από τις βασικές πληροφορίες ξενοδοχείου. Τα κλικ σε αυτές οδηγούν στη σελίδα του διαφημιζόμενου. Προηγουμένως οι διαφημίσεις αυτές παρουσιάζονταν στην καρτέλα πληροφοριών στα δεξιά της Google.

Η διαφήμιση 3 pack παρουσιάζονται μόνο στα αποτελέσματα ξενοδοχείων προς το παρόν. Δημιουργούνται από την Hotel Ads API, βασίζονται σε feed και δουλεύουν δυναμικά προκειμένου να λαμβάνουν υπόψη τη διαθεσιμότητα και την τιμή.

Εποχικότητα | Οι μαρκετίστες πρέπει να βρίσκονται στην κορυφή των εποχιακών τάσεων που σχετίζονται με το brand τους ώστε να διασφαλίσουν ότι θα προσελκύσουν το μεγαλύτερο δυνατό όγκο επιχειρήσεων κατά τις περιόδους αιχμής.

Οι προβλέψεις ενάντια στις τάσεις και την εποχικότητα για το brand και η κατανομή των πόρων ώστε να κεφαλαιοποιηθεί η αύξηση του ενδιαφέροντος ή αλλαγές στον καιρό, είναι σημαντικά ζητήματα που πρέπει να ληφθούν υπόψη για τη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας του κόστους και της επιστροφής των επενδύσεων.

Ευκινησία | Η ευκινησία είναι κρίσιμης σημασίας στην πρόληψη απωλειών και στην προστασία της φήμης του brand. Τα παγκοσμια γεγονότα μπορούν να καταστρέψουν την ταξιδιωτική βιομηχανία μέσα σε μια στιγμή. Οι φυσικές καταστροφές, τα αεροπορικά δυστυχήματα, η τρομοκρατία και οι υγειονομικές κρίσεις έχουν φοβερές συνέπειες στις αναζητήσεις και τις κρατήσεις.

Οι αναζητήσεις για την Τουρκία τον Ιούλιο αφορούσαν περισσότερο το πραξικόπημα παρά τις διακοπές. Σε μια τέτοια περίσταση, θα ήταν κρίσιμης σημασίας να αφαιρούνταν οι διαφημίσεις με προσφορές διακοπών στην Τουρκία.

πηγη

tornosnews.gr