in , ,

ΤΟ «ΦΙΡΜΑΝΙ – ΜΟΥΖΑΛΑ» ΠΡΟΪΟΝ ΕΝΟΣ ΜΗ ΥΠΑΡΚΤΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ «ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ;» ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ;

….γράφει ο Κων/νος Λεμπιδάκης – Διπλ. Χημ.Μηχανικός.

Μελετώντας ένας απλός πολίτης το κείμενο –Μουζάλα, κατά τρόπο παράξενο(;) αρχίζει προοδευτικά να αναρωτιέται:

-Είναι δυνατόν το κείμενο αυτό να αποτελεί τμήμα ενός Συγκροτημένου Εθνικού Σχεδίου για τη «φιλοξενία»προσφύγων στην Κρήτη;
-Μάλλον για πρόταση–φιρμάνι, θα πρόκειται!
-Για ποιον λόγο, άραγε;
-Μα, είναι σαφές! Είναι οι οδηγίες! … Είναι οι «εντολές» για την εκτέλεση, του… «αποφασίζουμε και διατάσσουμε;»… για μας χωρίς εμάς;

Αλήθεια! Πριν το… «αποφασίζουμε και διατάσσουμε», δεν θα ‘πρεπε να κληθούν και να ερωτηθούν οι εκπρόσωποι (Α’ και Β’ βαθμού) τοπικής αυτοδιοίκησης -και οι αρμόδιοι φορείς του νησιού, για να παράξουν όλα τα απαιτούμενα στοιχεία ώστε να βοηθήσουν σε μια σωστή – συγκροτημένη και ολοκληρωμένη- σύνταξη του σχεδίου; Είναι δυνατόν το κείμενο αυτό, να μοιάζει με συγκροτημένο εθνικό σχέδιο για την φιλοξενία προσφύγων στην Κρήτη; Και ιδού οι λόγοι για την τεκμηρίωση των εν λόγω εύλογων ερωτημάτων, σχετικά με το εάν υπάρχει, ή όχι, τουλάχιστον Σχέδιο- Μουζάλα για το εν λόγω θέμα:

ΑΣ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΛΟΙΠΟΝ:

α) Από ποιον εξειδικευμένο φορέα ή Πανεπιστήμιο-και από ποιους εμπειρογνώμονες εκπονήθηκε το εν λόγω σχέδιο-πρόταση, και ποιοι από την τοπική αυτοδιοίκηση κλήθηκαν για να δώσουν τα αναγκαία στοιχεία για την κατάρτιση του;
β) Ποια βασικά στοιχεία και δεδομένα ελήφθησαν υπόψη σε σχέση με τις οικονομικές , τις κοινωνικές και τις διοικητικές παραμέτρους του νησιού;
Γ) Για πόσα χρόνια έχει ληφθεί υπόψη -και έχει υπολογιστεί η παραμονή τους στο νησί, και επί τη βάσει ποιών κοινωνικών παραμέτρων;

Εκείνο από το οποίο φαίνεται ξεκάθαρα πλέον ότι μοιάζει, περισσότερο με φιρμάνι προς εκτέλεση, του «αποφασίζουμε και διατάσσουμε» για σας , χωρίς εσάς, φαίνεται ξεκάθαρα στο τέλος του κειμένου της «Πρότασης Μουζάλα», από το παρακάτω απόσπασμα» :

«Σε κάθε περίπτωση είναι σκόπιμο να αναφερθεί με ρητό τρόπο ότι εφόσον υπάρξει δυνατότητα, με πρωτοβουλία των τοπικών φορέων Αυτοδιοίκησης (Α’ και Β’ βαθμού) για εγκατάσταση προσφύγων σε εκμισθωμένες οικίες ή σε παραχωρημένα κατάλληλα δημόσια ή δημοτικά κτίρια, θα έχει την αμέριστη στήριξή μας και φυσικά θα οδηγήσει σε ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ μας που αφορά τη δημιουργία συνολικά τεσσάρων δομών φιλοξενίας στην Κρήτη.»

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

Πώς είναι δυνατόν αυτό να επιτευχθεί όταν: ούτε ο Περιφερειάρχης, ούτε οι Δήμαρχοι, ούτε οι αρμόδιοι φορείς έχουν στα χέρια τους το τμήμα εκείνο του συγκροτημένου εκείνου Εθνικού Σχεδίου για την αντιμετώπιση του προσφυγικού στη χώρας μας: Θα πράξουν και αυτοί με τη λογική, του… «βλέποντας και κάνοντας»;

Το αυτονόητο και συνάμα ευνόητο για ένα υπουργό που έχει τη συναίσθηση της ευθύνης ως προς την ανύπαρκτη «Εθνική Πολιτική για το προσφυγικό» είναι να παραιτηθεί αυτοβούλως.
-Για ποιο λόγο;
-Απλούστατα: Για να μη συνεχίζει να κάνει κακό στη χώρα μας, με την «πολιτική» της λογικής του… «βλέποντας και κάνοντας»! Στη χώρα των δώδεκα εκατομμυρίων αθώων ψυχών!

Ευελπιστώντας για την εκπόνηση, αδημονούμε για την παράδοση στους αρμόδιους φορείς (Α’ και Β’ βαθμού) τοπικής αυτοδιοίκησης του νησιού, ενός συγκροτημένου σχεδίου (μέρους του αντιστοίχου εθνικού σχεδίου) για την αντιμετώπιση του προσφυγικού στη χώρα μας!

Και κυρίως… πριν από την αυθαίρετη και την αντισυνταγματική εκτέλεση, του … «ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΣΣΟΥΜΕ!

Κων/νος Λεμπιδάκης
Διπλ. Χημ.Μηχανικός