in ,

Στρατηγικές ανάπτυξης και προβολής του τόπου

Στόχος της διοργάνωσης αυτής είναι η πληροφόρηση της τοπικής κοινωνίας και η εκπαίδευση πολιτών και τοπικών φορέων πάνω σε ζητήματα που αφορούν το σχεδιασμό και την εικόνα του τόπου

Ο Δήμος Αγίου Νικολάου διοργανώνει έναν ανοιχτό διάλογο σχετικά με τις στρατηγικές ανάπτυξης, διαχείρισης και προβολής τόπων, με τη διοργάνωση μιας ημερίδας για το place branding, τον αστικό σχεδιασμό και τον τουρισμό, και ενός εργαστηρίου Placemaking για μαθητές γυμνασίου.

Το Σάββατο 29 Οκτωβρίου απο τις 10:00 ως τις 20:30 θα πραγματοποιηθεί κύκλος ομιλιών και συζητήσεων στο Επιμελητήριο Λασιθίου, που θα προσεγγίσει ερωτήματα όπως:

●      Τι είναι το Marketing και Branding του Τόπου, όρος αυξανόμενα δημοφιλής σε ακαδημαϊκούς και πολιτικούς κύκλους τα τελευταία χρόνια;

●      Ποίες είναι οι ειδικές απαιτήσεις και δυσκολίες στη χάραξη στρατηγικών branding;

●      Πως συνδέονται οι στρατηγικές αυτές με την τοπική κοινωνία

●      Τι θέση έχει ο σχεδιασμός του χώρου μέσα σε αυτές;

●      Πως συνδέεται το branding τόπου με τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη και το τουριστικό προϊόν;

●      Πως και από ποιους συνδιαμορφώνεται η στρατηγική δημιουργίας και ανάδειξης της ταυτότητας ενός τόπου;

Η εβδομάδα δράσεων θα ολοκληρωθεί με την παρουσίαση του εργαστηρίου απο το 1ο Γυμνάσιο Αγίου Νικολάου και την ομάδα του Topio, την Κυριακή 30 Οκτωβρίου στις 12:00.

Ημερομηνίες:

Σάββατο 29/10/16: Ημερίδα Στρατηγικές Ανάπτυξης και Προβολής Τόπου, Επιμελητήριο Λασιθίου, 10:00 – 20:30
Κυριακή 30/10/16: Παρουσίαση εργαστηρίου απο του μαθητές του 1ου Γυμνασίου Αγίου Νικολάου και την ομάδα Tópio (ο χώρος θα ανακοινωθεί το Σάββατο κατα τη διάρκεια της ημερίδας)

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου – Κυριακή 30 Οκτωβρίου
Εργαστήριο Placemaking με μαθητές του 1ου Γυμνασίου Αγίου Νικολάου από την
Ομάδα Topio (Βίβιαν Δούμπα , Ολυμπία Δάτση)
Σάββατο 29 Οκτωβρίου
10:00 – 11:00 Έναρξη – Χαιρετισμοί
Πρώτη ενότητα – Ταυτότητα και προβολή τόπου
11:00 – 11:20 Άρης Καλαντίδης – “Ταυτότητα, εικόνα και προβολή τόπων: μια
ολιστική θεώρηση”
11:20 – 11:40 Βίβιαν Δούμπα – “Placemaking: από τον χώρο στον τόπο με την
ενεργό συμμετοχή των πολιτών¨
11:40 – 12:00 Θεοδώρα Μάντζαρη – “Τι είναι place branding? Ποιες οι ευκαιρίες για
την Ελλάδα”
12:00 – 12:20 Ερωτήσεις
Δεύτερη Ενότητα – Δημόσιος χώρος, πόλη και σχεδιασμός
12:20 – 12:40 Νίκος Καζέρος – “Αρχιτεκτονικοί διαγωνισμοί – Χωρικές διατυπώσεις”
12:40 – 13:00 Ιρις Περουλιού – Σεργάκη – ”Ολοκληρωμένες προτάσεις αστικής
αφήγησης”
13:00 – 13:20 Topio – “Δημιουργική ενεργοποίηση του αστικού τόπου με τους νέους
σε ηγετικό ρόλο”
13:20 – 13:40 Ερωτήσεις
13:40 – 16:30 Διάλειμμα
Τρίτη Ενότητα – Τουρισμός
16:30 – 16.50 Μαρία Σκυβάλου – “Ιστορική εξέλιξη του Δήμου Αγίου Νικολάου:
Χαρακτηριστικά και ανάπτυξη-Επιμήκυνση της Τουριστικής Περιόδου”
16:50 – 17:10 Γεωργία Ζούνη – “Ο Άγιος Νικόλαος μέσα από τα μάτια των τουριστών
– Βασικά ευρήματα της δευτερογενούς έρευνας των φοιτητών του προγράμματος
μεταπτυχιακών σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Μάνατζμεντ Τουρισμού του
Πανεπιστημίου Πειραιώς”
17:10 – 17:30 Θεόφιλος Κυρατσούλης – “5 κρίσιμοι παράγοντες για μία επιτυχημένη
τοπική στρατηγική για τον τουρισμό”
17:30 – 17:50 Σταύρος Κεφάλας – “Climbing Corinthia – Ανάπτυξη του
αναρριχητικού τουρισμού στην Κορινθία, μέσα από συνεργασία & συμμετοχικές
διαδικασίες”
17:50 – 18:20 Αθανάσιος Κουρεμένος – «Το Χαρτοφυλάκιο του τουριστικού
προϊόντος ενός προορισμού. Για ένα βέλτιστο μείγμα μαζικών και ειδικών μορφών
τουρισμού»
18:20 – 18:40 Ερωτήσεις
18:40 – 19:00 Διάλειμμα
Τέταρτη Ενότητα – Στρογγυλό Τραπέζι
19:00 – 20:30
Συμμετέχοντες:
• ΠΑΟΔΑΝ
• Περιφέρεια Κρήτης
• Λιμενικό Ταμείο
• Εμπορικό Επιμελητήριο Λασιθίου
• ΔΑΕΑΝ
• Τεχνική Υπηρεσία Αγίου Νικολάου
• ΠΛΕΑΜ
Κυριακή 30 Οκτωβρίου, 12:00
Παρουσίαση Εργαστηρίου από την ομάδα ΤΟPIO και το 1ο Γυμνάσιο Αγίου
Νικολάου

26-10-placemaking-af