in , , , , ,

Από τα σπουδαία τμήματα το animation σε ένα ξενοδοχείο.

Στην σημασία του Αnimation αναφέρθηκε στην εισήγησή της  η κυρία Μαρία Σπαθαράκη.
Η ίδια είναι πτυχιούχος της κοινωνικής  θεολογίας  με μεταπτυχιακό στη διαπολιτισμική εκπαίδευση και το θεατρικό παιχνίδι.  Αν και σήμερα απασχολείται στον τομέα της εκπαίδευσης , για αρκετά χρόνια στο παρελθόν συνεργάστηκε με πολυτελείας ξενοδοχεία της περιοχής στον τομέα της Ψυχαγωγίας και Άθλησης των πελατών , το λεγόμενο Animation Dept. Η διάλεξη έλαβε χώρα στις εγκαταστάσεις της ΑΣΤΕΚ στον Άγιο Νικόλαο , στα πλαίσια του μαθήματος του τρίτου  έτους – Σεμινάριο Τελειοφοίτων , το οποίο διδάσκει η κυρία Ιωάννα Σαραντοπούλου .
Μέσα από την παρουσίαση της εισηγήτριας έγινε κατανοητή η σπουδαιότητα του τμήματος ψυχαγωγίας πελατών , αλλά και η δυσκολία η οποία παρουσιάζει ως τομέας .  Οι εμπλεκόμενοι χρειάζεται να συγκεντρώνουν ένα σημαντικό αριθμό τυπικών αλλά και ουσιαστικών προσόντων .  Αναφορικά , όπως επισήμανε η κυρία Σπαθαράκη , τα προσόντα αυτά αναλύονται τόσο σε σπουδές για παράδειγμα παιδαγωγικές ή αθλητικές , αλλά και προσωπικές ικανότητες επικοινωνίας, εξωστρέφειας , κοινωνικότητας .  Αυτή την στιγμή στην Ελλάδα δεν υπάρχει κάποια σχολή εξειδικευμένη στον τομέα αυτό , πέρα από την ΑΣΤΕΚ , η οποία έχει συμπεριλάβει στο πρόγραμμα σπουδών της και την Οργάνωση του τμήματος Ψυχαγωγίας και Άθλησης των πελατών του ξενοδοχείου .
Η αλήθεια είναι ότι στην αγορά τουριστικής εργασίας , έχει παραμεληθεί αρκετά η υποστήριξη του τμήματος από Έλληνες μιας και δεν στελεχώνουν  εύκολα τον ανάλογο τομέα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα , όπως τόνισε η κυρία Σπαθαράκη στην παρουσίασή της , την απασχόληση animator από το εξωτερικό , κυρίως από χώρες που προέρχεται και η πελατεία του ξενοδοχείου , έτσι ώστε να μπορούν να επικοινωνούν καλύτερα και στην ανάλογη γλώσσα.  Μέσα στο ξενοδοχείο , ειδικά σε τύπου family hotel, η ανάπτυξη του animation , καθώς και η οργάνωσή του με διεθνής προδιαγραφές είναι πολύ σημαντική μιας και οι εν λόγω επαγγελματίες λειτουργούν σαν εμψυχωτές , αλλά και σαν γέφυρα γνωριμίας των πελατών μεταξύ τους μέσα από έναν δημιουργικό τρόπο.  Επίσης εάν διαθέτουν παιδαγωγική κατάρτιση έχουν τον ιδανικό τρόπο να πλησιάσουν και να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά των πελατών του ξενοδοχείου όσο εκείνοι να απολαμβάνουν τις διακοπές τους .
Κλείνοντας η κυρία Σπαθαράκη μέσα από μια βιωματική δραστηριότητα ενεργοποίησε τους σπουδαστές προς την κατεύθυνση της δημιουργίας ομάδας και έκανε κατανοητό στο σύνολο της τμήματος την σημασία των διαπροσωπικών σχέσεων και την ικανότητα για δημιουργική ευγενής άμιλλα.