Να ολοκληρωθούν τα έργα πριν έρθουν τα πρώτα τσάρτερ στο Ηράκλειο
Από τις 25 Μαρτίου αρχίζουν οι πρώτες πτήσεις τσάρτερ της νέας σεζόν στο αεροδρόμιο “Νίκος Καζαντζάκης”, όπου πραγματοποιούνται τα έργα εκσυγχρονισμού και επέκτασης και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα πρέπει να παραδοθούν στις 30 Μαρτίου.
“
Ο αερολιμενάρχης Γιώργος Πλιάκας λέει στην “Π” ότι γίνεται υπερπροσπάθεια να τελειώσουν τα έργα στην ώρα τους αρκεί να μην δημιουργηθούν απρόοπτα στην υλοποίησή τους.
Ο ίδιος ανέφερε: “Ο καλός καιρός βοηθάει και οι εργασίες προχωρούν χωρίς καθυστερήσεις. Ελπίζουμε ακόμη κι αν χρειαστεί κάποια παράταση να είναι λίγων ημερών”.
Το 2017 ήρθαν 3.600.000 επιβάτες
Ο αερολιμενάρχης υπενθύμισε ότι το 2017 με πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού ταξίδεψαν μέσω του αεροδρομίου Ηρακλείου 3.600.000 επιβάτες (μόνο αφίξεις).
“Ελπίζουμε να υπάρχει plan b, εάν δεν παραδοθεί το έργο στις 30 Μαρτίου”
Ο κ. Βαμιεδάκης είπε ότι οι προκρατήσεις πάνε καλά απ’ όλες τις αγορές και η κίνηση θα διαμορφωθεί από τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής, καθώς μπαίνουν και πάλι στο παιχνίδι η Τουρκία, η Αίγυπτος και η Τυνησία.
Το εφιαλτικό σενάριο
Σύμφωνα με τον κ. Βλατάκη, τα πρώτα ξενοδοχεία ανοίγουν μετά τις 25 Μαρτίου, ωστόσο οι περισσότερες μονάδες θα κάνουν έναρξη λειτουργίας μετά τα μέσα Απριλίου.
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, τα έργα, που γίνονται για την καλύτερη εξυπηρέτηση του συνεχώς αυξανόμενου επιβατικού κοινού στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου, θα χρηματοδοτηθούν από τα Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών ΑΕ, μετά από συμφωνία με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και την ΥΠΑ, χωρίς κανένα κόστος για το ελληνικό Δημόσιο.
Τα έργα περιλαμβάνουν τη διαμόρφωση τόσο των χώρων του ισογείου όσο και του α’ ορόφου του αερολιμένα, με επέκταση του συνολικού εμβαδού κατά 2.900 τμ, και την ανακαίνιση άλλων 8.000 τμ, με την ταυτόχρονη αύξηση του αριθμού των πυλών (gates), για τις αφίξεις και τις αναχωρήσεις των επιβατών.
Οπως σημειώνει το Υπουργείο, “με την ολοκλήρωση του έργου δεν εξασφαλίζεται μόνο ο εκσυγχρονισμός του κτιρίου του αερολιμένα, αλλά και ο εκσυγχρονισμός ολόκληρου του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, γεγονός που δίνει οριστική λύση στην εξυπηρέτηση της επιβατικής κίνησης του μεγαλύτερου σε όγκο διακινούμενων επιβατών αερολιμένα που βρίσκεται στη διαχείριση της ΥΠΑ και του ελληνικού Δημοσίου”.
πηγη patris.gr