in

Το Spotify σε πόλεμο με την Apple – Τι αλλάζει για τα audio books

Η υπηρεσία streaming μουσικής, Spotify, επιτίθεται ανοιχτά στην Apple για μονοπωλιακές τακτικές, καθώς εκείνη λαμβάνει το 30% από όλες τις αγορές που γίνονται μέσω του App Store

Η υπηρεσία streaming μουσικής, Spotify, επιτίθεται ανοιχτά στην Apple για μονοπωλιακές τακτικές, καθώς εκείνη λαμβάνει το 30% από όλες τις αγορές που γίνονται μέσω του App Store.

Το Spotify αρνείται να δώσει το τεράστιο ποσοστό 30% του μεριδίου της επιχείρησης στην Apple. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορεί η εταιρεία να πουλά ηχητικά βιβλία (audio books), κάτι το οποίο προσπαθεί να κάνει μέσα από την εφαρμογή του Spotify για iOS.

Η Spotify, αντ’ αυτού, κατέληξε σε τρεις προτάσεις, οι οποίες πίστευε ότι ήταν σύμφωνες με τις πολιτικές της Apple. Όμως, όλες απορρίφθηκαν μετά την υποβολή τους σε ελέγχους, αναγκάζοντας την εταιρεία να εγκαταλείψει την προσφορά στους πελάτες της μιας οδού για αγορές ηχητικών βιβλίων.

Οι χρήστες του iOS που περιηγούνται στη βιβλιοθήκη ακουστικών βιβλίων του Spotify και πατούν σε μια επιλογή, δέχονται τελικά ένα μήνυμα: “Θέλετε να ακούσετε; Δεν μπορείτε να αγοράσετε ηχητικά βιβλία στην εφαρμογή“.

Ενώ το Spotify δεν έχει τη δυνατότητα να αναγκάσει την Apple να δεχτεί το αίτημά του, χρησιμοποιεί την μεταξύ τους αψιμαχία για να επιτεθεί στην Apple, εστιάζοντας την προσοχή στον φόρο 30%, ο οποίος επικρίνεται εδώ και καιρό. Τις τελευταίες ημέρες, η Spotify εξέδωσε ένα καυστικό δελτίο Τύπου.

Ο δημόσιος πόλεμος του Spotify με την Apple αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης τάσης τον τελευταίο καιρό, που ακολουθούν εταιρείες μεγάλης τεχνολογίας που έχουν βάλει στο στόχαστρο την iPhone. Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ έριξε πρόσφατα βολές κατά των χαρακτηριστικών ασφαλείας του iMessage της Apple, υποστηρίζοντας ότι το δικό του WhatsApp είναι πιο ασφαλές. Και η Google “σφυροκοπεί” την Apple επειδή αρνήθηκε να συνεργαστεί μαζί της για τα γραπτά μηνύματα σε Android.

Πηγή: cnn.com