in

TikTok: Αυτός είναι ο λόγος που τα βίντεο θα διαρκούν περισσότερο

Το TikTok έφερε την επανάσταση στην κατανάλωση περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χάρη στη συνεχή ροή βίντεο που έχει αντιγραφεί από ανταγωνιστές όπως το YouTube Shorts και το Instagram Reels.

Τώρα, τα αγαπημένα μας TikToks θα διαρκούν περισσότερο εξαιτίας των νέων αλλαγών που αναμένεται να γίνουν στην πλατφόρμα και θα επηρεάσουν και το περιεχόμενό της.

Ο λόγος για τον οποίο τα TikToks θα έχουν μεγαλύτερη διάρκεια είναι η αλλαγή στον τρόπο αμοιβής των δημιουργών με την κατάργηση του Creator Fund. Από το Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2023 θα εφαρμόζεται το Creativity Program Beta , το οποίο σύμφωνα με τους υπεύθυνους της εφαρμογής θα δώσει στους δημιουργούς τη δυνατότητα να κερδίσουν υψηλότερα έσοδα από τη δημιουργία βίντεο. Ωστόσο, αυτό θα ισχύει μόνο για μεταφορτώσεις που διαρκούν περισσότερο από ένα λεπτό. Οι χρήστες του TikTok ξοδεύουν πλέον το 50% του χρόνου τους σε περιεχόμενο μεγαλύτερο του ενός λεπτού.

Σύμφωνα με μια ανάρτηση του TikTok στον ιστότοπο της εταιρείας, το Creativity Program Beta θα επιτρέψει στους δημιουργούς να κερδίσουν έως και 20 φορές το ποσό που προσφερόταν προηγουμένως από το Creator Fund.

Ποιους αφορά το Creativity Program Beta;

Όποιος πιστεύει ότι με το που ανεβάσει ένα βίντεο μεγαλύτερο του ενός λεπτού θα κερδίσει ένα μεγάλο ποσό χρημάτων, γελιέται. Το Creativity Program Beta TikTok θα είναι διαθέσιμο μόνο σε χρήστες που έχουν λογαριασμό με έδρα στις Ηνωμένες Πολιτείες, είναι ηλικίας 18 ετών και άνωέχουν τουλάχιστον 10.000 ακόλουθους, καθώς και τουλάχιστον 100.000 προβολές βίντεο τις τελευταίες 30 ημέρες.  Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι εάν εγγραφείτε στην Creativity Program Beta, δεν θα μπορείτε να επιστρέψετε στο Creator Fund.

Τα παραπάνω νέα βρίσκουν προβληματίζουν την ευρωπαϊκή κοινότητα του TikTok για το πότε αυτή η αλλαγή θα εφαρμοστεί και στην Ευρώπη.

Τι είναι το RPM στο TikTok;

Κάτι νέο που επίσης έχει εμφανιστεί  στο TikTok και συζητούν οι δημιουργοί είναι το Revenue Per Mille (RPM), ένα σύστημα που κυκλοφόρησε από την TikTok νωρίτερα φέτος. Το RPM αναφέρεται σε ένα ποσό που καταβάλλεται για κάθε 1.000 «κατάλληλες» προβολές. Οι χρήστες πρέπει να παρακολουθούν για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ένα βίντεο προκειμένου να αναγνωριστεί και να προσμετρηθεί η κάθε προβολή. Σύμφωνα με το TikTok, οι «κατάλληλες» προβολές λαμβάνονται υπόψη με βάση διάφορους παράγοντες όπως το engagment του βίντεο με τους χρήστες και η αυθεντικότητα μιας προβολή ή οι αλληλεπιδράσεις που συγκέντρωσε το βίντεο. Το TikTok λέει ότι τα RPM ενδέχεται να αλλάζει για διάφορους λόγους, συμπεριλαμβανομένης της περιοχής στην οποία προβάλλεται το βίντεο.

foxreport.gr