in

Σούπερ Μάρκετ: Ξεχάστε όσα ξέρατε, νέο τοπίο στις αγορές, όλες οι ανοικτές θέσεις εργασίας.

Σούπερ μάρκετ: Ξεχάστε όσα ξέρατε σχετικά με τον χάρτη στον κλάδο. Τι αλλάζει, οι νέοι… παλιοί παίκτες οι συμφωνίες και οι θέσεις εργασίας

Νέο τοπίο διαμορφώνεται στον κλάδο των σούπερ μάρκετ μετά τη διετία της πανδημίας κατά την οποία οι επιχειρήσεις οργανωμένου λιανεμπορίου κατέγραψαν σημαντική αύξηση τζίρου.

Την επόμενη μέρα και σε μία περίοδο που οι έντονες πληθωριστικές πιέσεις αλλάζουν τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, ο «χάρτης» του κλάδου φαίνεται να αλλάζει ξανά.

Στελέχη της αγοράς εκτιμούσαν άλλωστε ότι μετά την πανδημία θα ακολουθούσε ένας νέος γύρος συγκέντρωσης από τους μεγάλους παίκτες του κλάδου.

Κάτι που διαφαίνεται από το πρώτο πεντάμηνο του 2022, με τις πρώτες κινήσεις να έχουν ήδη γίνει ενώ προβλέπεται πως θα υπάρξει και συνέχεια το επόμενο διάστημα.

Με δεδομένες άλλωστε και τις μεγαλύτερες πιέσεις που δέχονται λόγω της νέας κρίσης, οι μικρές και μεσαίες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Την ίδια στιγμή, με ενδιαφέρον αναμένεται η επιστροφή της γαλλικής πολυεθνικής Carrefour στη χώρα μας, με τα πρώτα καταστήματα να ανοίγουν εντός των ημερών.

Η συμφωνία της βορειοελλαδίτικης αλυσίδας Μασούτης με την κρητική ΣΥΝ.ΚΑ που είχε ανακοινωθεί τον Φεβρουάριο, έλαβε πλέον την Τρίτη και το «πράσινο φως» από την Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Τo συγκριμένο deal θα έχει ως αποτέλεσμα ένα δίκτυο περισσότερων από 400 καταστημάτων, πάνω από 9.000 εργαζόμενους και τζίρο που συνολικά θα ξεπερνά το 1,1 δισ. ευρώ.

Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθεί ο τέταρτος, βάσει κύκλου εργασιών, μεγαλύτερος όμιλος λιανικού εμπορίου με παρουσία σε όλη την Ελλάδα, όπως είχε επισημάνει ο αντιπρόεδρος του ΣΥΝΚΑ, Δημήτρης Αλεξάκης κατά τη διάρκεια Γενικής Συνέλευσης της εταιρείας.

Η Μασούτης μέσω της συμφωνίας αυτής «μπαίνει» στην ιδιαίτερα σημαντική, εξαιτίας του τουρισμού, αγορά της Κρήτης, όπου η ΣΥΝΚΑ υπολογίζεται ότι διαθέτει μερίδιο της τάξεως του 20%.

Παράλληλα αποκτά πρόσβαση και σε νησιά των Κυκλάδων, του Ιονίου και των Δωδεκανήσων, όπου ο ΣΥΝ.ΚΑ μέσω εξαγορών τοπικών αλυσίδων τα τελευταία χρόνια έχει αξιόλογη παρουσία.

Σουπερ μαρκετ: Δεκάδες ανοιχτές θέσεις εργασίας! Δείτε τις ειδικότητες

Σουπερ μαρκετ: Ψάχνεις δουλειά και δεν βρίσκεις; Ρίξε μια ματιά στις ανοιχτές θέσεις εργασίας που υπάρχουν στις αλυσίδες τροφίμων.

Ψάχνεις δουλειά και θα σε ενδιέφερε να εργαστείς σε κάποια αλυσίδα σούπερ μάρκετ;

Σου έχουμε μαζέψει όλες τις σελίδες που οι αλυσίδες αναρτούν τις ανοικτές θέσεις εργασίας που προσφέρουν.

Δες παρακάτω αναλυτικά αν ταιριάζει κάποια με τις απαιτήσεις σου.

Σουπερ μαρκετ: Όλες οι θέσεις ανά αλυσίδα

Προσλήψεις για θέσεις εργασίας μιας ποικιλίας ειδικοτήτων, σε διάφορα σημεία της χώρας, ζητά η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «ΑΒ Βασιλόπουλος».

Δείτε εδώ τη λίστα.

Προσλήψεις στα σούπερ μάρκετ METRO και My Market

Η εταιρία METRO και τα My market αναζητούν ικανούς υποψήφιους όλων των ειδικοτήτων με όρεξη για εργασία και φιλοδοξία για προσωπική ανάπτυξη και καταξίωση σε ένα υγιές εργασιακό περιβάλλον.

Εάν ενδιαφέρεστε να ενταχθείτε στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας My Market, κάντε κλικ εδώ.

Εάν ενδιαφέρεστε να ενταχθείτε στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας METRO, κάντε κλικ εδώ.

Προσλήψεις στα Lidl

Δείτε εδώ τι ειδικότητες ζητάει και πώς να στείλετε βιογραφικό.

Θέσεις εργασίας στον Μασούτη

Δείτε εδώ τις θέσεις εργασίας.

Σουπερ μαρκετ: Πρώτα η τιμή μετά η ποιότητα

Η τιμή, όπως τον καιρό της δεκαετούς οικονομικής κρίσης, και δευτερευόντως η ποιότητα, αποτελεί ξανά το βασικό κριτήριο επιλογής των προϊόντων από το σούπερ μάρκετ.

Έπειτα από ένα διάλειμμα δύο ετών, όπου η έξοδος από το μνημόνιο και στη συνέχεια η έλευση της πανδημίας οδήγησαν την πλειονότητα των καταναλωτών να βάλουν το χρηματικό κριτήριο στην άκρη και να προτάξουν τα ποιοτικά κριτήρια, το κύμα ανατιμήσεων και η ανασφάλεια για την εισοδηματική κατάσταση των νοικοκυριών το επόμενο διάστημα αλλάζουν εκ νέου τα δεδομένα.

Σύμφωνα με την πανελλήνια έρευνα του Ινστιτούτου Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) 2021-2022, με δείγμα 2.000 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα, ενώ το 2019 το 37% των αγοραστών δήλωνε ότι ψώνιζε με βασικό κριτήριο την ποιότητα έναντι 31% που ψώνιζε με βάση τη χρηματική δαπάνη, πλέον το 39% δηλώνει ότι κάνει αγορές με κριτήριο τα χρήματα που θα δαπανήσει και το 29% με βάση τα ποιοτικά κριτήρια.

Η πίεση στο διαθέσιμο εισόδημα οδηγεί ολοένα και περισσότερους καταναλωτές στην επιλογή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Αν και παρατηρούνται ανατιμήσεις και στην κατηγορία αυτή των προϊόντων, παραμένουν φθηνότερη επιλογή σε σύγκριση με τα αντίστοιχα επώνυμα.

Σύμφωνα με την έρευνα του ΙΕΛΚΑ, πλέον το 50% των καταναλωτών θεωρούν ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας παρέχουν καλύτερη σχέση ποιότητας – τιμής, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στην προηγούμενη έρευνα (2019/2020) ήταν 38%.

Τα ευρήματα της έρευνας του ΙΕΛΚΑ έρχονται να επιβεβαιώσουν και τα τελευταία στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς IRI. Τα στοιχεία αυτά δείχνουν αύξηση της αξίας πωλήσεων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας κατά 9,7% τις πρώτες εννέα εβδομάδες του 2022, την ώρα που καταγράφεται μείωση στις πωλήσεις συνολικά των λεγόμενων ταχυκίνητων προϊόντων (βασικά είδη που καταναλώνονται συχνά και αγοράζονται συχνά) κατά 0,1% στο ίδιο διάστημα.

Η μείωση του όγκου πωλήσεων είναι σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς πολύ μεγαλύτερη. Ετσι, το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας κατά τις πρώτες εννέα εβδομάδες της τρέχουσας χρονιάς αυξήθηκε κατά μία ποσοστιαία μονάδα σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021 και διαμορφώθηκε σε 15,90% έναντι 14,90% το 2021.

Οι κύριες κατηγορίες με αύξηση των πωλήσεων ιδιωτικής ετικέτας είναι τα ζυμαρικά, τα απορρυπαντικά, ο καφές, τα σοκολατοειδή και κάποια κατεψυγμένα είδη.