in

«Οργανικά και  λειτουργικά κενά  σχολικών μονάδων του  ΠΥΣΠΕ Λασιθίου», (πίνακες αν σχολείο)

Η  σχολική χρονιά 2021-22  παρά τους διορισμούς που έγιναν σημαδεύτηκε από τεράστιες ελλείψεις εκπαιδευτικών στο νομό Λασιθίου.

Ως αποτέλεσμα είχε κανένα  σχεδόν σχολείο να μην μπορεί να λειτουργήσει κανονικά. Η απουσία των αιρετών ήταν εκκωφαντική αφού τα  μέλη του ΠΥΣΠΕ απέδειξαν ότι δεν μπορούν να διαχειριστούν απλά ζητήματα. Η αποδελτίωση των κενών γίνεται με την ισχύουσα νομοθεσία και το ΠΔ 79/2017 αφού μέχρι τώρα δεν έχει βγει νέο ΦΕΚ για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων και μόνο δημοσιεύματα υπάρχουν για την λειτουργία του ολοήμερου μέχρι τις 17:30.

Να σημειώσουμε εδώ ότι αύξηση μαθητών ανά τμήμα από τους 22 στους 25 εν καιρώ πανδημίας είχες εκτός από τις υγειονομικές προεκτάσεις, το κλείσιμο τμημάτων σε όλο το ΠΥΣΠΕ Λασιθίου με το μεγαλύτερο συνωστισμό μαθητών και κλείσιμο τμημάτων να γίνεται στα νηπιαγωγεία. Δεν γίνεται να γίνονται μπαλάκι τα παιδιά του νηπιαγωγείου και να μετακινούνται μακριά από τον τόπο κατοικίας τους προκειμένου να συνωστιστούν σε 25άρια τμήματα εν καιρώ πανδημίας προκειμένου να μην λειτουργήσουν παραπάνω τμήματα. Επισημαίνουμε ότι με την  ύπαρξη γνωματεύσεων δυο και άνω σε τμήμα ο αριθμός μαθητών εκπίπτει κατά δυο από το ανώτερο όριο (25). Η μετακίνηση μαθητών σε άλλα νηπιαγωγεία προκειμένου να μην διχοτομηθούν τμήματα εγείρουν πλήθος ζητημάτων γι’ αυτό καλούμε το διευθυντή εκπαίδευσης και το ΠΥΣΠΕ Λασιθίου να μην προχωρήσουν σε τέτοιου είδους κινήσεις.

Στον πίνακα των Λειτουργικών κενών απάντησαν σχεδόν όλα τα σχολεία του ΠΥΣΠΕ Λασιθίου. Στα  σχολεία τα οποία δεν απάντησαν  (είναι σημειωμένα με κόκκινο)  συνεπώς  συμπληρώθηκαν κατά προσέγγιση σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν οι αιρετοί. Κοινός στόχος όλων θα πρέπει να είναι η εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων και προς αυτή την κατεύθυνση οφείλουμε να συμβάλουμε όλοι.  Η επεξεργασία των κενών θα συνεχιστεί με την ολοκλήρωση της συλλογής στοιχείων από τις εναπομείνασες σχολικές μονάδες  και θα ανακοινοποιηθούν από τους αιρετούς σε δεύτερο χρόνο.

Ως αιρετοί ΠΥΣΠΕ Λασιθίου :

  • Έχουμε καταγγείλει ως απαράδεκτο εγκλωβισμό  χιλιάδων νεοδιόριστων από τις φετινές μεταθέσεις καθώς στις υπάρχουσες οργανικές  θέσεις θα γίνουν οι φετινοί διορισμοί.
  • Θεωρούμε μείζων ζήτημα δικαιοσύνης και ισονομίας την τήρηση του νομικού πλαισίου και τη τήρηση της σειράς των υπηρεσιακών μεταβολών. Θα αποτελέσει νομική και θεσμική εκτροπή ο εξοβελισμός των υπεράριθμων εάν προηγηθούν στις τοποθετήσεις οι φετινοί νεοδιόριστοι.
  1. Σειρά Υπηρεσιακών  μεταβολών

Οι υπηρεσιακές μεταβολές κάθε έτους εκκινούν με τις μεταθέσεις και ολοκληρώνονται με τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών, ακολουθώντας την παρακάτω σειρά:

  1. Προσδιορισμός οργανικών κενών και πλεονασμάτων κατά περιοχή μετάθεσης και νομό (πίνακες Α,Β,Γ – έχουν εκδοθεί).
  2. Μεταθέσεις εκπαιδευτικών
  3. Τοποθετήσεις στα προσδιορισμένα οργανικά κενά με την εξής σειρά:

α. Οργανικά υπεράριθμοι (εκπαιδευτικοί που για οποιοδήποτε λόγο δε συμπληρώνουν 12 ώρες με μαθήματα α΄ ανάθεσης).

Εκπαιδευτικοί που έχουν μετατεθεί από άλλη περιοχή, 

β. αιτούμενοι βελτίωση (αλλαγή) οργανικής, εκπαιδευτικοί που δεν έχουν οριστική τοποθέτηση («διάθεση του ΠΥΣΔΕ»)

γ. νεοδιόριστοι μετά τον πρώτο χρόνο, συγκρινόμενοι όλοι μεταξύ τους, με βάση τα μόρια μετάθεσης.

* Στη φάση αυτή προηγούνται οι βελτιώσεις – τοποθετήσεις εκπαιδευτικών ειδικών κατηγοριών.

  • Αποσπάσεις σε φορείς, χορήγηση μακροχρόνιων αδειών.
  • Προσδιορισμός λειτουργικών κενών και πλεονασμάτων.
  • Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά με την εξής σειρά:
  • Λειτουργικά υπεράριθμοι (οι οποίοι μπορεί να είναι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίστηκαν ως οργανικά υπεράριθμοι κατά τη διαδικασία του εδαφίου 3, δεν επέλεξαν να αλλάξουν την οργανική τους θέση με τη λεγόμενη «ρύθμιση υπεραριθμίας» και συνεχίζεται η κατάσταση υπεραριθμίας τους ή εκπαιδευτικοί που για οποιοδήποτε λόγο δε συμπληρώνουν στην παρούσα φάση το υποχρεωτικό τους ωράριο με Α και Β ανάθεση ή και 2η ειδικότητα, εάν έχουν, στη σχολική τους μονάδα και πρέπει να μετακινηθούν σε άλλη σχ. μονάδα για τη συμπλήρωσή του).
  • Εκπαιδευτικοί που δεν έχουν οργανική θέση (συνεχίζουν να βρίσκονται στη «διάθεση του ΠΥΣΔΕ»).
  • Εκπαιδευτικοί που πήραν απόσπαση από άλλο ΠΥΣΔΕ και εκπαιδευτικοί που έχουν αιτηθεί απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ, συγκρινόμενοι μεταξύ τους.
  • Τοποθετήσεις νεοδιόριστων σε λειτουργικά κενά.
  • Προσλήψεις αναπληρωτών στα εναπομείναντα λειτουργικά κενά.

Σημείωση

  • Νεοδιόριστοι που αιτούνται απόσπασης εντός  του ΠΥΣΠΕ διορισμού κατά το δεύτερο έτος διορισμού θεωρείται ότι υπηρετούν την οργανική τους.
  • Νεοδιόριστοι που αιτούνται απόσπαση από γενική σε ειδική (πχ ΤΕ ή ειδικό σχολείο)  δύνανται να την πάρουν αλλά δεν θεωρείται ότι υπηρετούν την οργανική τους

2. Υπεράριθμοι

Υπεραριθµίες εκπαιδευτικών είναι δυνατόν να προκύψουν από ίδρυση, κατάργηση, υποβιβασµό, διαίρεση ή συγχώνευση σχολείων ή άλλη αιτία. Σε περίπτωση συγχώνευσης σχολικών µονάδων. Για τη διαπίστωση υπεραριθµίας κρίνονται όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων που συγχωνεύονται.

 Αν διαπιστωθεί υπεραριθµία εκπαιδευτικών σε σχολικές µονάδες, αυτή ρυθµίζεται µε την παρακάτω διαδικασία:

1 ο Βήµα Τα ΠΥΣΠΕ σε συνεδρίασή τους διαπιστώνουν την ύπαρξη υπεραριθµίας σε σχολικές µονάδες. Η διαπίστωση αυτή λαµβάνει χώρα ύστερα από τη διαδικασία των µεταθέσεων από Περιοχή σε Περιοχή, καθώς και τη δηµοσίευση των υπουργικών αποφάσεων µε τις µεταβολές στην οργανικότητα των σχολικών µονάδων (υποβιβασµοί, συγχωνεύσεις, καταργήσεις, ιδρύσεις, προαγωγές).

2 ο Βήµα Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στα σχολεία όπου και διαπιστώθηκε η υπεραριθµία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιµων ηµερών, αν επιθυµούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθµοι.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ:

  • ∆ήλωση – θετική ή αρνητική – υποβάλλουν όλοι οι εκπαιδευτικοί του Κλάδου ή της ειδικότητας όπου διαπιστώθηκε υπεραριθµία.
  • ∆εν κρίνονται ως υπεράριθµοι όσοι έχουν µετατεθεί ή τοποθετηθεί ως «ειδικές κατηγορίες» .

 3 ο Βήµα Το Π.Υ.Σ.Π.Ε. σε συνεδρίασή του χαρακτηρίζει ονοµαστικά τους υπεράριθµους εκπαιδευτικούς, λαµβάνοντας υπόψη τα εξής:

  • Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυµούν να κριθούν ως υπεράριθµοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθµοι αυτοί που συγκεντρώνουν το µεγαλύτερο αριθµό µονάδων µετάθεσης.
  • Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυµούν να κριθούν ως υπεράριθµοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθµοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι εκπαιδευτικοί που µετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθµοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης, υπεράριθµοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το µικρότερο αριθµό µονάδων µετάθεσης.

4 ο Βήµα Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθµοι, σύµφωνα µε τα παραπάνω, καλούνται από το Π.Υ.Σ.Π.Ε. να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριµένες σχολικές µονάδες, στις οποίες υπάρχουν οργανικά κενά, εντός δέκα (10) ηµερών.

5 ο Βήµα Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίστηκαν υπεράριθµοι και επιθυµούν (καταθέτοντας δήλωση προτίµησης) να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας οµάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθµοι, τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόµενοι µόνο µεταξύ τους, µε βάση το σύνολο των µονάδων µετάθεσης και τις δηλώσεις προτίµησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας οµάδας µε αυτή του σχολείου τους

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αν δεν υπάρχουν κενές θέσεις στην ίδια οµάδα ή εάν οι όποιες θέσεις υπήρχαν έχουν καταληφθεί από άλλους υπεράριθµους εκπαιδευτικούς µε περισσότερες µονάδες µετάθεσης οι αποµένοντες υπεράριθµοι τοποθετούνται σε κενές θέσεις όµορης οµάδας σχολείων της ίδιας περιοχής µετάθεσης.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ:

Εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίστηκαν υπεράριθµοι και δεν υπέβαλαν δήλωση τοποθέτησης, καθώς και αυτοί που υπέβαλαν αλλά δεν κατέστη δυνατό να τοποθετηθούν σύµφωνα µε τα παραπάνω, τοποθετούνται σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής µετάθεσης, συγκρινόµενοι µε όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν µετάθεση ή τοποθέτηση. Οι εκπαιδευτικοί των παραπάνω περιπτώσεων µπορούν εφόσον το επιθυµούν να µετατεθούν κατά προτεραιότητα το ίδιο ή τα επόµενα σχολικά έτη στο σχολείο που κρίθηκαν ως υπεράριθµοι, αν σε αυτό δηµιουργηθούν κενές θέσεις. Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθµοι µετά τις παραπάνω ρυθµίσεις, παραµένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθµοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές µονάδες για τη συµπλήρωση του ωραρίου τους. Η διάθεση αυτών γίνεται µε τη σειρά προτίµησης και το σύνολο των µονάδων µετάθεσής τους.

 ΠΡΟΣΟΧΗ:  Aπό τις διατάξεις του άρθρου αυτού εξαιρούνται όσοι έχουν µετατεθεί ως «ειδικές κατηγορίες»  

  • Οι πολύτεκνοι (εξ ιδίας οικογένειας) δεν εξαιρούνται από τις ανωτέρω διατάξεις για τη ρύθµιση των υπεραριθµιών (άρθρο 30, παρ. 4 του Ν. 3848/10).
  • Όσοι εκπαιδευτικοί δεν έχουν θεµελιώσει δικαίωµα µετάθεσης πριν το χαρακτηρισµό τους ως υπεράριθµοι, έχουν την υποχρέωση της υπηρέτησης της νέας οργανικής τους θέσης.

Α. ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΠΥΣΠΕ ΛΑΣΙΘΙΟΥ

Να σημειώσουμε ότι τα παρακάτω κενά είναι έπειτα από τις διορθώσεις των αιρετών καθώς δεν έχουν συμπεριληφθεί κενά ολιγοθεσίων

Σύμφωνα με την επεξεργασία των αιρετών οι κενές οργανικές θέσεις στο ΠΥΣΠΕ Λασιθίου διαμορφώνονται ως ακολούθως :

ΠΕ 70 δασκάλων ΔΙΠΕ  6, ΑΙΡΕΤΟΊ  9, ΠΕ 60 νηπιαγωγών 14 ΑΙΡΕΤΟΊ  14 , ΠΕ 71 4 ΑΙΡΕΤΟΊ  4 ΠΕ 06 αγγλικών 3, ΑΙΡΕΤΟΊ 4%3, ΠΕ 11 Φυσικής Αγωγής ΔΙΠΕ 7 ΑΙΡΕΤΟΊ 7,  ΠΕ 79.01 μουσικής ΔΙΠΕ 6, ΑΙΡΕΤΟΊ 6, ΑΙΡΕΤΟΊ  7, ΠΕ 86 πληροφορικής ΔΙΠΕ 0, αιρετοί 6, ΠΕ 08 εικαστικών ΔΙΠΕ 0, αιρετοί 7, ΠΕ 79.01 Θεατρικής Αγωγής ΔΙΠΕ 0, ΑΙΡΕΤΟΊ 5. 

1.ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΝΟΜΟΥ ΛΑΣΙΘΙΟΥ

          Α/Α          ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ    ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΚΛΑΔΟΣ
  ΠΕ70-δασκάλων  ΠΕ71 δασκάλων ΣΜΕΑΕ στα ΤΕ  ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας  ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής  ΠΕ79.01-Μουσικής  ΠΕ07-Γερμανικών  ΠΕ86 Πληροφορικής
  Οργανικά ανήκοντες  Οργανικά κενά  Οργανικά ανήκοντεςΟργανικά κενά  Οργανικά ανήκοντεςΟργανικά Κενά  Οργανικά ανήκοντεςΟργανικά Κενά  Οργανικά ανήκοντες  Οργανικά κενά  Οργανικά ανήκοντες  Οργανικά κενά  Οργανικά ανήκοντες 
1ΑΓ ΓΕΩΡΓΙΟΥΙΑ70101010 
21ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ140102020101 
32ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ17010102010 
43ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ1501010201010 
54ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ150102010101 
65ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ7001010 
7ΕΛΟΥΝΤΑΣΓ12010101001 
8ΚΑΛΟΥ ΧΩΡΙΟΥΓ70010 
9ΚΡΙΤΣΑΣΓ61101010 
10ΚΡΟΥΣΤΑΕ110 
111ο ΝΕΑΠΟΛΗΣΓ7110101010 
122ο ΝΕΑΠΟΛΗΣΓ521010 
13ΣΕΙΣΙΟΥΔ62100101 
141ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ14010101010 
152ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ1501020010110 
163ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ150101020011 
174ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ160101102011 
185ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ8010011001 
19ΝΕΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣΣΤ80101010 
20ΠΑΧΕΙΑΣ ΑΜΜΟΥΔ50010 
21ΜΥΡΤΟΥΣΘ40001 
22ΚΑΛΑΜΑΥΚΑΣΖ110 
23ΚΑΤΩ ΧΩΡΙΟΥΣΤ500 
24ΚΕΝΤΡΙΟΥΕ8001010 
25ΦΕΡΜΩΝΣΤ8001010 
26ΜΑΛΩΝΙ300 
27ΚΟΥΤΣΟΥΡΑΗ801001 
28ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥΗ90011010 
291ο ΣΗΤΕΙΑΣΣΤ7010101001 
302ο ΣΗΤΕΙΑΣΣΤ150102020101 
313ο ΣΗΤΕΙΑΣΣΤ150101010101 
324ο ΣΗΤΕΙΑΣΣΤ80101010 
33ΠΙΣΚΟΚΕΦΑΛΟΥΣΤ5001010 
34ΣΦΑΚΑΣΖ50001 
35ΣΚΟΠΗΣΣΤ2101 
36ΖΑΚΡΟΥΙΒ400 
37ΠΑΛΑΙΚΑΣΤΡΟΥΙ8001010 
38ΓΟΥΔΟΥΡΑΙ300 
39ΑΡΜΕΝΩΝΙΒ400 
ΣΥΝΟΛΟ322921227330786206 
  921227330787  68
          Α/Α          ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ    ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΚΛΑΔΟΣ
  ΠΕ08-Εικαστικών  ΠΕ05 ΓαλλικώνΠΕ91.01 Θεατρικής Αγωγής 
  Οργανικά ανήκοντες  Οργανικά κενά  Οργανικά ανήκοντεςΟργανικά κενά  Οργανικά ανήκοντεςΟργανικά Κενά
1ΑΓ ΓΕΩΡΓΙΟΥΙΑ      
21ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ      
32ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ10    
43ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ    10
54ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ      
65ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ      
7ΕΛΟΥΝΤΑΣΓ      
8ΚΑΛΟΥ ΧΩΡΙΟΥΓ      
9ΚΡΙΤΣΑΣΓ      
10ΚΡΟΥΣΤΑΕ      
111ο ΝΕΑΠΟΛΗΣΓ      
122ο ΝΕΑΠΟΛΗΣΓ      
13ΣΕΙΣΙΟΥΔ      
141ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ      
152ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ  10  
163ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ    10
174ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ      
185ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ      
19ΝΕΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣΣΤ      
20ΠΑΧΕΙΑΣ ΑΜΜΟΥΔ      
21ΜΥΡΤΟΥΣΘ      
22ΚΑΛΑΜΑΥΚΑΣΖ      
23ΚΑΤΩ ΧΩΡΙΟΥΣΤ      
24ΚΕΝΤΡΙΟΥΕ      
25ΦΕΡΜΩΝΣΤ      
26ΜΑΛΩΝΙ      
27ΚΟΥΤΣΟΥΡΑΗ      
28ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥΗ      
291ο ΣΗΤΕΙΑΣΣΤ      
302ο ΣΗΤΕΙΑΣΣΤ    10
313ο ΣΗΤΕΙΑΣΣΤ10    
324ο ΣΗΤΕΙΑΣΣΤ      
33ΠΙΣΚΟΚΕΦΑΛΟΥΣΤ      
34ΣΦΑΚΑΣΖ      
35ΣΚΟΠΗΣΣΤ      
36ΖΑΚΡΟΥΙΒ      
37ΠΑΛΑΙΚΑΣΤΡΟΥΙ      
38ΓΟΥΔΟΥΡΑΙ      
39ΑΡΜΕΝΩΝΙΒ      
ΣΥΝΟΛΟ201030
 261235
  1. ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΝΟΜΟΥ ΣΜΕΑΕ ΛΑΣΙΘΙΟΥ
          Α/Α          ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑΚΑΤΗΓΟΡΙΑ      ΠΕ71      ΠΕ23      ΠΕ21-26      ΠΕ30      ΕΒΠ  
Οργανικά ανήκοντες  Οργανικά κενάΟργανικά ανήκοντες  Οργανικά κενάΟργανικά ανήκοντες  Οργανικά κενάΟργανικά ανήκοντες  Οργανικά κενάΟργανικά ανήκοντες      Οργανικά κενά  
1ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ3001101020  
2ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ2000000010  
3ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΗΤΕΙΑΣΣΤ2100000000  
ΣΥΝΟΛΟ7101101030  
  • ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΛΑΣΙΘΙΟΥ
  Α/Α  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ  ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ  ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑΤ.Ε.ΟΡΓ/ΚΑ ΑΝ/ΝΤΕΣΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ Τ.Ε.
1ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥΙΑ20  
21ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ50  
32ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ20  
43ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ40  
54ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ7010
65ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ40  
76ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ40  
87ο ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ20  
9ΕΛΟΥΝΤΑΣΓ50  
10ΚΑΛΟΥ ΧΩΡΙΟΥΓ20  
12ΚΡΙΤΣΑΣΓ40  
131ο ΝΕΑΠΟΛΗΣΓ30  
142ο ΝΕΑΠΟΛΗΣΓ4001
16ΣΕΙΣΙΟΥΔ20  
171ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ40  
182ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ31  
193ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ40  
204ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ31  
215ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ2210
226ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ31  
237ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ30  
24ΓΡΑ ΛΥΓΙΑΣΕ20  
25ΝΕΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣΣΤ21  
26ΦΕΡΜΩΝΣΤ12  
27ΚΕΝΤΡΙΟΥΕ30  
28ΚΑΤΩ ΧΩΡΙΟΥΣΤ20  
29ΠΑΧΕΙΑΣ ΑΜΜΟΥΔ20  
30ΚΑΛΑΜΑΥΚΑΣ (ΣΕ ΑΝΑΣΤΟΛΗ)Ζ  
31ΚΟΥΤΣΟΥΡΑΗ3001
32ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥΗ31  
33ΜΥΡΤΟΥΣΘ20  
34ΜΑΛΩΝ (ΣΕ ΑΝΑΣΤΟΛΗ)Ι  
351ο  ΣΗΤΕΙΑΣΣΤ30  
362ο ΣΗΤΕΙΑΣΣΤ41  
373ο ΣΗΤΕΙΑΣΣΤ6001
384ο ΣΗΤΕΙΑΣΣΤ30  
395ο ΣΗΤΕΙΑΣΣΤ20  
406ο ΣΗΤΕΙΑΣΣΤ31  
41ΣΚΟΠΗΣΣΤ20  
42ΣΦΑΚΑΣΖ02  
43ΖΑΚΡΟΥΙΒ20  
44ΖΗΡΟΥΙΒ10  
45ΠΑΛΑΙΚΑΣΤΡΟΥΙ21  
46ΓΟΥΔΟΥΡΑΙ20  
47ΠΙΣΚΟΚΕΦΑΛΟΥΣΤ20  
ΣΥΝΟΛΟ1241423

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΣΜΕΑΕ ΛΑΣΙΘΙΟΥ

  Α/Α  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ  ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ  ΠΕ61
ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ
1ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ10
2ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ10
3ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣΣΤ10
                                       ΣΥΝΟΛΟ30

Β. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ  ΚΑΙ ΑΔΕΙΕΣ

ΜΕ  (–) EINAI ΣΗΜΕΙΩΜΕΝΑ TA KENA ΚΑΙ ΜΕ (+) ΤΑ ΠΕΛΟΝΑΣΜΑΤΑ

Α. ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΠΥΣΠΕ ΛΑΣΙΘΙΟΥ

Α/ΑΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑΚΑΤΗΓΟΡΙΑΠΕ 70 ΔΑΣΚΑΛΩΝΠΕ71-ΔΑΣΚΑΛΩΝ  ΤΕΠΕ06-Αγγλικής γλώσσαςΠΕ11-Φυσικής  ΑγωγήςΠΕ 79.01-ΜουσικήςΠΕ 07 ΓερμανικώνΠΕ 86-Πληροφορικής  ΖΕΠ 1 ΠΕ08-ΕικαστικώνΠΕ05  ΓαλλικώνΠΕ91.01 Θεατρικής  ΑγωγήςΠαράλληλη στήριξη
               
1ΑΓ ΓΕΩΡΓΙΟΥΙΑ-71-16-16  -6  -4-4-4
21ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ-2 -13+10+10 +9 -19 -11-12
32ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ-8 -45 +3-6-18-1-16-615-20
43ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ  -14-12+8-6-13 -17-6+15-15
54ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ-2 -11-12-14-6-18 -16-6-10-6
65ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ0 -18+4-7-2-7 -10-2-5-7
7ΕΛΟΥΝΤΑΣΓ-2-1-10-12-12-4-15 -16-4-8-2
8ΚΑΛΟΥ ΧΩΡΙΟΥΓ-1 -19-19-6 -6 -8 -4-3
9ΚΡΙΤΣΑΣΓ-1-1-16-8-6 -6 -8 -4-1
10ΚΡΟΥΣΤΑΕ-1 -3-3-3 -1 -3   
111ο  ΝΕΑΠΟΛΗΣΓ-1 00+18 -6 -9-2-4-1
122ο  ΝΕΑΠΟΛΗΣΓ-4 -23 -7-13-7 -9-2-4-4
13ΣΕΙΣΙΟΥΔ -1-16-16-6-2-6 -8-2-4-2
141ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ0 -15-35+9-6-12-2-19-2-10-10
152ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ-5 -18-42-18-2-181-22 -14-6
163ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ-1 -12-35-12-4-12-1-16-4+12-9
174ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ-4 -14-41-17-217 -22-6-13-9
185ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ (ΓΡΑ ΛΥΓΙΑ)Ε0-1-19 -9 -122-11 -4-3
19ΝΕΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣΣΤ-1 +8-16-6-2-6-1-8 -4-3
21ΜΥΡΤΟΥΘ  -7-9-4 -2 -4  -1
22ΚΑΛΑΜΑΥΚΑΣΖ  -3-3-2 -2    -1
23ΚΑΤΩ ΧΩΡΙΟΥΣΤ+1   -6 -4 -12 -6 
24ΚΕΝΤΡΙΟΥΕ0 +3 -9 -9 -11-2-7-2
25ΦΕΡΜΩΝΣΤ  +2 -9-2-9 -11 -8-1
26ΜΑΛΩΝΙ-1 -4-4-4 -4   -2-1
27ΚΟΥΤΣΟΥΡΑΗ -1-16-166 -6 -84-4 
28ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥΗ+2-1+3+6-6-2-6 -8-2-6-2
29ΠΑΧΕΙΑΣ ΑΜΜΟΥΕ+2 -11+8-4-2-4 -8 -4-3
301ο ΣΗΤΕΙΑΣΣΤ-4-1-4-5-12 -11 -14 -7 
312ο ΣΗΤΕΙΑΣΣΤ  +11+11+9-4-12 -16-4-8-10
323ο ΣΗΤΕΙΑΣΣΤ-1 +11-16+6 +6 +8  -10
334ο ΣΗΤΕΙΑΣΣΤ-2 -6-4-10 -10 -12 -8-3
34ΠΙΣΚΟΚΕΦΑΛΟΥΣΤ-1 1120-7-1-7 -8 -6-2
35ΣΦΑΚΑΣΖ0 -11-11-4-1-4 -8 -4 
36ΣΚΟΠΗΣΣΤ-1 -3-5-2 -2 -3  -2
37ΖΑΚΡΟΥΙΒ2 363 -3 -3 -3 
38ΠΑΛΑΙΚΑΣΤΡΟΥΙ-3 +5 -6 -6 -8-4 -1
39ΓΟΥΔΟΥΡΑΙ0 -5-5  -2 -3   
40ΑΡΜΕΝΩΝΙΒ0 -6-6  -3     
ΣΥΝΟΛΟ            

Β. ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΠΥΣΠΕ ΛΑΣΙΘΙΟΥ

Α/ΑΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑΚΑΤΗΓΟΡΙΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ                           ΑΓΓΛΙΚΑΠΙΘΑΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ
1ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥΙΑ    
2ΤΖΕΡΜΙΑΔΟΙΑ1-4 -3
31ο  ΑΓ  ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ    
42ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ    
53ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ0-43 
64ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ  1 
75ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ0   
86ο  ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ+1 1 
97Ο  ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥΒ0   
10ΕΛΟΥΝΤΑΣΓ-4   
11ΚΑΛΟΥ ΧΩΡΙΟΥΓ0   
12ΚΡΙΤΣΑΣΓ04  
131ο  ΝΕΑΠΟΛΗΣΓ    
142ο  ΝΕΑΠΟΛΗΣΓ    
15ΣΕΙΣΙΟΥΔ    
161ο  ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ    
172ο  ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ1   
183ο  ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ    
194ο  ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ (ΓΡΑ ΛΥΓΙΑ)Ε1   
 4Ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ (ΚΕΝΤΡΟ)Ε24  
205ο  ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ2   
216ο  ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ1   
227ο  ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣΕ    
24ΝΕΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣΣΤ1   
25ΦΕΡΜΩΝΣΤ2   
26ΚΕΝΤΡΙΟΥΕ    
27ΚΑΤΩ ΧΩΡΙΟΥΣΤ    
28ΠΑΧΕΙΑΣ ΑΜΜΟΥΔ    
29ΚΑΛΑΜΑΥΚΑΣΖ    
30ΚΟΥΤΣΟΥΡΑΗ    
31ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥΗ1   
32ΜΥΡΤΟΥΘ    
33ΜΑΛΩΝΙ    
341ο   ΣΗΤΕΙΑΣΣΤ-1-4 -2
352ο  ΣΗΤΕΙΑΣΣΤ    
363ο  ΣΗΤΕΙΑΣΣΤ+2-6 2
374ο  ΣΗΤΕΙΑΣΣΤ0-4  
385ο  ΣΗΤΕΙΑΣΣΤ0-2  
396ο  ΣΗΤΕΙΑΣΣΤ0-4  
40ΣΚΟΠΗΣΣΤ    
41ΣΦΑΚΑΣΖ    
42ΖΑΚΡΟΥΙΒ    
43ΖΗΡΟΥΙΒ    
44ΠΑΛΑΙΚΑΣΤΡΟΥΙ    
45ΓΟΥΔΟΥΡΑΙ    
46ΠΙΣΚΟΚΕΦΑΛΟΥΣΤ    
ΣΥΝΟΛΟ  

Γ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ  ΣΜΕΑΕ

Α/ΑΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ  ΚΕΝΑ
1ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ 1
2ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ 1
3ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ 1
ΣΥΝΟΛΟ3

Δ. ΛΕΙΤΟΥΓΙΚΑ ΚΕΝΑ  ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΜΕΑΕ

Α/ΑΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑΠΕ 71 ΔΑΣΚΑΛΩΝ
1ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΥ3
2ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ2
3ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΗΤΕΙΑΣ1
ΣΥΝΟΛΟ6

Παράρτημα : ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ ΕΝΤΟΣ ΠΥΣΠΕ

Για την πραγματοποίηση των αποσπάσεων εντός ΠΥΣΠΕ λαμβάνονται υπόψη τα παρακάτω κριτήρια μοριοδότησης:

1. η συνολική υπηρεσία, που αποτιμάται κλιμακωτά ως ακολούθως:

α) μία (1) μονάδα για κάθε έτος από 1 έως και 10 έτη υπηρεσίας β) 1,5 μονάδες για κάθε έτος από 10 έτη και άνω έως και 20 έτη γ) δύο (2) μονάδες για κάθε έτος υπηρεσίας από 20 έτη και άνω

  • η συνυπηρέτηση, που αποτιμάται με δέκα (10) μονάδες,
  • η εντοπιότητα, που αποτιμάται με τέσσερις (4) μονάδες,
  • οι οικογενειακοί λόγοι, που αποτιμώνται ως εξής:
  • Οι έγγαμοι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν τέσσερις (4) μονάδες.
  • Ίδιο αριθμό μονάδων λαμβάνουν και οι διαζευγμένοι ή σε διάσταση γονείς εκπαιδευτικοί στους οποίους έχει ανατεθεί νόμιμα η επιμέλεια άγαμων ανήλικων ή σπουδαζόντων παιδιών (φυσικών, θετών ή αναγνωρισμένων).
  • Οι εκπαιδευτικοί σε χηρεία λαμβάνουν δώδεκα (12) μονάδες αν έχουν παιδί που είναι άγαμο ανήλικο ή σπουδάζει, άλλως λαμβάνουν τέσσερις (4) μονάδες.
  • Οι άγαμοι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν έξι (6) μονάδες, εφόσον έχουν παιδί που είναι άγαμο ανήλικο ή σπουδάζει.
  • Μονάδες τέκνων λαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί ως εξής: πέντε (5) μονάδες για το πρώτο, έξι (6) για το δεύτερο και οκτώ (8) για το τρίτο παιδί (φυσικό, θετό ή αναγνωρισμένο) και δέκα (10) μονάδες για κάθε ένα από τα υπόλοιπα παιδιά, εφόσον αυτά είναι άγαμα ανήλικα ή σπουδάζουν.
  • Μονάδες γάμου και τέκνων λαμβάνουν και οι εκπαιδευτικοί που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης.
  • Οι εκπαιδευτικοί δικαιούνται μόρια για τα τέκνα τους τα οποία φοιτούσαν κατά το σχολικό έτος 2019- 2020 στη Γ’ Λυκείου, μολονότι ενδέχεται να έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος και δεν φοιτούν ακόμη σε κάποια ανώτερη ή ανώτατη δημόσια σχολή.
  • Για σπουδάζοντα τέκνα απαιτείται βεβαίωση σπουδών.
  • οι σοβαροί λόγοι υγείας:

α. των ίδιων των εκπαιδευτικών, των παιδιών ή των συζύγων τους (μονάδες 5 για ποσοστό αναπηρίας 50-66%, μονάδες 20 για ποσοστό 67-79% και μονάδες 30 για ποσοστό 80% και άνω),

β. των γονέων των ίδιων των εκπαιδευτικών (και όχι των συζύγων τους) που είναι δημότες από διετίας και διαμένουν σε δήμο της περιοχής όπου ζητείται η απόσπαση, (μονάδα 1 για ποσοστό αναπηρίας 50-66% και μονάδες 3 για ποσοστό 67% και άνω),

γ. αδελφών τους με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, εφόσον έχουν με δικαστική απόφαση την επιμέλειά τους (δικαστικοί συμπαραστάτες) (μονάδες 5).

δ. η θεραπεία για εξωσωματική γονιμοποίηση (μονάδες 3).

Τη μοριοδότηση αυτή λαμβάνουν και οι σύζυγοι των εκπαιδευτικών.

Για την απόδειξη του κριτηρίου αυτού απαιτείται βεβαίωση από Ειδικό Κέντρο Εξωσωματικής Γονιμοποίησης δημόσιου ή ιδιωτικού

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

Αλέξανδρος Αλεξάκης & Γιάννης Πασπαράκης, Αιρετοί ΠΥΣΠΕ Λασιθίου