Οι τουρίστες που θα επιλέξουν τα 35 ξενοδοχεία της αλυσίδας Allsun, του μεγάλου γερμανικού tour operator Alltours, θα πρέπει να παρουσιάσουν κατά την άφιξή τους, αρνητικό test PCR ή αντιγόνου που θα έχει γίνει έως 48 ώρες πριν το check-in, ενώ στο μέλλον, τα ξενοδοχεία Allsun θα δέχονται τουρίστες που έχουν εμβολιαστεί κατά του κορονοϊού.
Η ημερομηνία εφαρμογής εξαρτάται από την πορεία των εμβολιασμών και αναμένεται να εφαρμοστεί από τις 31 Οκτωβρίου.
Πιο αναλυτικά, ο ιδιοκτήτης του Alltours Willi Verhuven, δήλωσε: «Θέλουμε να προσφέρουμε σε όλους τους επισκέπτες μας το υψηλότερο δυνατό επίπεδο ασφάλειας, ώστε να μπορούν να απολαύσουν τις διακοπές τους με χαλαρό τρόπο».
Με την αύξηση των ποσοστών εμβολιασμού και τη μείωση των περιστατικών στις περιοχές διακοπών, τίποτα δεν εμποδίζει χαλαρωτικές διακοπές στα 35 ξενοδοχεία allsun στη Μαγιόρκα, τα Κανάρια Νησιά και την Ελλάδα, αναφέρει στην ανακοίνωσή της η εταιρία.
Η έννοια της ασφάλειας επεκτάθηκε
Σημειώνεται ότι το Καλοκαίρι του 2020η Alltours εφάρμοσε μια ευρεία πολιτική υγιεινής και ασφάλειας στα ξενοδοχεία της. Η πολιτική αυτή επεκτείνεται με τη στρατηγική δοκιμών και εμβολιασμού για τους επισκέπτες. Επιπλέον, και οι υπάλληλοι του ξενοδοχείου θα πρέπει να εμβολιαστούν το συντομότερο δυνατό. Μέχρι τότε, οι υπάλληλοι με άμεση επαφή με τους πελάτες θα ελέγχονται για Covid-19 σε καθημερινή βάση.
Δυνατές οι διακοπές του Πάσχα
Και συνεχίζει ο Willi Verhuven: “Υποθέτουμε ότι στο άμεσο μέλλον – ίσως ήδη το Πάσχα – θα είναι δυνατές οι ασφαλείς διακοπές και πάλι σε πολλές χώρες. Η Ισπανία, για παράδειγμα, έχει λάβει τεράστια μέτρα υγιεινής και ασφάλειας κατά του κορονοϊού. Όλοι οι αεροπορικοί ταξιδιώτες από περιοχή κινδύνου μπορούν να παρουσιάσουν αρνητική δοκιμή PCR ή TMA. Αυτό ισχύει επίσης για πτήσεις εντός της Ισπανίας. Τα Κανάρια Νησιά, τα οποία είναι δημοφιλή στους Γερμανούς παραθεριστές, έχουν δείξει επιτυχία στην αντιμετώπιση του κορονοϊού”.
Σχετικά με το Alltours
Για πάνω από 45 χρόνια, ο tour operator Αlltours, αντιπροσωπεύει διακοπές υψηλής ποιότητας σε προσιτές τιμές. Με περισσότερους από 1,7 εκατομμύρια επισκέπτες το οικονομικό έτος 2018/2019, η εταιρεία είναι ένας από τους πέντε μεγαλύτερους ταξιδιωτικούς πράκτορες στη Γερμανία και ένας από τους δέκα κορυφαίους στην Ευρώπη. Η Alltours πέτυχε επίσης κορυφαία θέση στην αναγνωρισιμότητα της μάρκας με 92%.
πηγη money-tourism.gr