in

Αλεξάκης: Με κενά στην ειδική αγωγή τα σχολεία του νομού Λασιθίου – Μεγάλη πληγή το κτιριακό θέμα τους (άκουσε το)

Στην ολοκλήρωση της πρώτης εβδομάδας στη νέα σχολική χρονιά οι εκπρόσωποι των δασκάλων στα δημοτικά σχολεία του νομού σημειώνουν ότι τα κενά είναι ελάχιστα στην γενική εκπαίδευση και πολλά στην ειδική αγωγή

O αιρετός ΠΥΣΠΕ στο νομό Αλέξανδρος Αλεξάκης μίλησε το πρωί της Παρασκευής στην εκπομπή Πάμε αέρα με τον Θάνο Κορομπύλια στον 104,4

Σχολίασε τα λίγα κενά στην γενική εκπαίδευση, αναφέρθηκε στα πολλά κενά στην ειδική, σχολίασε ότι πρέπει να γίνουν αλλαγές στον τρόπο προσέγγισης των μαθητών που χρειάζονται επιπλέον υποστήριξη ενώ άγγιξε και το θέμα της κτηριακής κατάστασης των σχολικών μονάδων.

ακούστε εδώ την συνομιλία

Με την ολοκλήρωση της Α’ φάσης προσλήψεων, εντοπίζουμε ικανοποιητική κάλυψη κενών στην Γενική Αγωγή γεγονός που δίνει τη δυνατότητα στα σχολεία να ξεκινήσουν σχεδόν στο σύνολό τους με πλήρη λειτουργία.

Ωστόσο, δεν έχουμε την ίδια εικόνα στο χώρο της ειδικής αγωγής και συγκεκριμένα στην παράλληλη στήριξη. Με προφορική οδηγία που δόθηκε στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ, ζητείται αποστολή όχι του συνόλου των κενών σε παράλληλες στηρίξεις αλλά σε αναλογία 1 εκπαιδευτικός ανά τμήμα ανεξάρτητα εάν υπάρχουν 2 ή και 3 μαθητές με γνωμάτευση.

Γίνεται σαφές πως φέτος, έμειναν χιλιάδες παιδιά χωρίς παράλληλη
στήριξη ενώ σύμφωνα με γνωματεύσεις των ΚΕΔΑΣΥ, την έχουν ανάγκη και τη δικαιούνται για να έχουν πλήρη εκπαιδευτική υποστήριξη. Για μία ακόμη φορά οι περικοπές αφορούν τους βασικούς πυλώνες της κοινωνίας μας που είναι οι μορφωτικές και εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών μας και ακόμη περισσότερο όσων έχουν μαθησιακές δυσκολίες!


Οι προσλήψεις παράλληλης στήριξης στο νομό Λασιθίου κάλυψαν μόλις το 1/3 των αναγκών των μαθητών μας και συγκεκριμένα 245 Δασκάλων & 45 Νηπιαγωγών. Το ΕΕΕΠ (Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό) για τα Ειδικά Σχολεία σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αιρετών είναι 18, και για το ΕΒΠ (Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό) 3, ενώ οι προσλήψεις είναι 8 και 1 αντίστοιχα.

Να τονίσουμε σε αυτό το σημείο ότι, κάθε ειδικό σχολείο πρέπει να είναι στελεχωμένο με όλες τις ειδικότητες ΕΕΠ& ΕΒΠ προκειμένου να παρέχει ουσιαστική εκπαιδευτική παρέμβαση. Φαινόμενα μετακίνησης εκπαιδευτικών από το ένα ειδικό σχολείο στο άλλο για μια ή δυο μέρες την εβδομάδα δεν ωφελεί σε καμία περίπτωση
τους μαθητές μας .


ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ Α ΦΑΣΗ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΚΕΝΑ ΛΑΣΙΘΙΟΥ ΚΕΝΑ ΠΥΣΠΕ
ΠΕ 70 ΔΑΣΚΑΛΩΝ 40 40 0 0
ΠΕ 60 ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ 24 23 1 0
ΠΕ 06 ΑΓΓΛΙΚΩΝ 12 11 1 1
ΠΕ 06 ΑΜΩ (ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ) 8 8 0 0
ΠΕ 70 ΔΑΣΚ. ΠΑΡ. ΣΤΗΡΙΞΗ 245 84 161 95
60 ΝΗΠ. ΠΑΡ. ΣΤΗΡΙΞΗ 45 16 29 20
79.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ 9 8 1 0
ΠΕ 08 ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ 17 14 3 0
ΠΕ 11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 19 14 5 0
ΠΕ 05 ΓΑΛΛΙΚΩΝ 4ΑΠΩ 1 ΑΜΩ & 1 ΑΠΩ 3 ΑΠΩ 2 ΑΜΩ
ΠΕ 91.01 ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ
ΑΓΩΓΗΣ
9 8 1 0
ΠΕ 79. 01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ 9 7 2 0
ΠΕ 07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ 4 1 ΑΜΩ & 1 ΑΠΩ 3 ΑΠΩ 2 ΑΜΩ
ΠΕ 70 ΣΜΕΑΕ 12 7 5 5
ΠΕ 60 ΣΜΕΑΕ 1 1 0 0
ΠΕ 11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΣΜΕΑΕ
3 2 1 0
ΠΕ 79. 01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ
ΣΜΕΑΕ
1 1 1 1
ΠΕ 86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΣΜΕΑΕ
1 1 1 1
ΖΕΠ 18 0 18 18
ΕΒΠ 2 2
ΕΒΠ ΕΙΔΙΚΗΣ 2 1
ΠΕ 25 ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ 1 1
ΠΕ 30ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤ 1 1
ΠΕ 21 ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ 1 1
ΠΕ 23 ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ 1 1
Ενημερωτικό αιρετών για τα εναπομείναντα
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ στο ΠΥΣΠΕ ΛΑΣΙΘΙΟΥ
Αλεξάκης Αλέξανδρος 6976970367
Μουτάκης Ανδρέας 6972019130
Προς :

  • Διεύθυνση Π.Ε. Ν. Λασιθίου
  • Σχολεία και νηπιαγωγεία Λασιθίου
  • ΜΜΕ
    Παραμένουν 210 κενά εκπαιδευτικών στο ΠΥΣΠΕ Λασιθίου και χρήζουν άμεσης κάλυψης! Ο φτωχός συγγενής της
    εκπαίδευσής φαίνεται να είναι η ειδική αγωγή η οποία απαριθμεί τα περισσότερα κενά.
    Ως αιρετοί του ΠΥΣΠΕ Λασιθίου καλούμε:
  • Την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ να πάρει πίσω την προσπάθεια περικοπών των εκπαιδευτικών αναγκών
    των μαθητών μας.
  • Τους Διευθυντές Εκπαίδευσης να μην υλοποιούν, ως οφείλουν διοικητικά, προφορικές οδηγίες του ΥΠΑΙΘΑ
    και να δηλώσουν στο σύστημα το σύνολο των πραγματικών κενών που υπάρχουν στην περιοχή τους.
  • Τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες να παρέμβουν.
  • Τις Ενώσεις Γονέων να σταθούν δίπλα στις ανάγκες των παιδιών μας.
  • Την αντιπολίτευση να ασκήσει το κοινοβουλευτικό της καθήκον, να αναζητηθούν δηλαδή οι ευθύνες από
    την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ γι’ αυτό το σοβαρό ολίσθημά της.
    Καμία ανοχή σε βάρος των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών μας. Δε θα επιτρέψουμε την υποβάθμιση της
    δημόσιας εκπαίδευσης!!!

  • Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
    Αλέξανδρος Αλεξάκης & Ανδρέας Μουτάκης, Αιρετοί ΠΥΣΠΕ Λασιθίου