Το fonen.gr μίλησε ήδη τις πρώτες ώρες μετα την ανακοίνωση των νέων μέτρων με επαγγελματίες αλλά και ανθρώπους της αγοράς, φοροτεχνικούς και συμβούλους οικονομίας.
Είναι κρίμα να μην ανοίγουν τα μικρά μαγαζιά απο την στιγμή που σε αυτα ετσι και αλλιως δεν χωράνε πολλοί πελάτες μαζί, αυτό που συμβαίνει στα σούπερ μάρκετ δεν το ελέγχει κανείς, χάνοντας τις γιορτές χάνουμε το ⅓ του τζίρου μας ενώ οι υποχρεώσεις τρέχουν. Τι θα κάνουμε όλοι εμείς οι μικροί, δήλωσε καταστηματαρχης της τοπικής αγορά του Αγίου Νικολάου.
Με βάση τα στοιχεία των πελατών του γραφείου μας σίγουρα το 30 με 35 % θα δυσκολευτεί να παραμείνει όρθιο και να γλυτώσει το λουκέτο, μετά από μια κακή τουριστική περίοδο με μειωμένους τζίρους τοτε πραγματικά στους επόμενους μήνες θα ακουστούν πολλά κανόνια, σχολίασε λογιστής του Αγίου Νικολάου.
Δεν είναι έτοιμη η τοπική αγορά να λειτουργήσει με τους νέους όρους, ούτε της παράδοσης από έξω ούτε και της δημιουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος. Οι τοπικές μας αγορές έχουν αναπτυξει το κλίμα της εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους και το ψυχρό ψηφιακό εργαλείο του internet δεν τους επιτρέπει να ανταπεξέλθουν τόσο σύντομα. Ασφαλώς και θα πρέπει να γυρίσουν όλοι σελίδα και να αναπτύξουν και το κομμάτι αυτό, όμως για τις γιορτές φέτος δυσκολο να προλάβουν να το αναπτύξουν, διαφημίσουν και κάνουν γνωστό, άρα δεδομένη η μειώση των τζίρων, είπε στο fonien.gr σύμβουλςο επιχειρήσεων.
Θ.Κ
Εν τω μεταξύ
Οριστικό τέλος στην πώληση παιχνιδιών από τα σούπερ μάρκετ κατά την εορταστική περίοδο έβαλε ο υπουργός Ανάπτυξης και Εμπορίου Άδωνις Γεωργιάδης διευκρινίζοντας ότι αυτά θα διατίθενται μόνο μέσω online αγορών ή της μεθόδου του click away που ξεκινάει από αύριο, Κυριακή.
Μάλιστα, διευκρίνισε πως όσα σούπερ μάρκετ μπορούν να υποστηρίξουν τη διαδικασία του click away θα μπορούν να πουλήσουν παιχνίδια, αλλά όχι εντός του καταστήματος. Όπως εξήγησε, αυτό συμβαίνει και για να μειωθεί η κινητικότητα, αναφέροντας χαρακτηριστικά «αν το επιτρέπαμε αυτό, θα πήγαινε όλη η οικογένεια μαζί στο σούπερ μάρκετ για να διαλέξει το παιδί το παιχνίδι. Τώρα θα διαλέξει το παιδί το παιχνίδι, θα το παραγγείλει ο πατέρας ή η μητέρα από το τηλέφωνο ή το διαδίκτυο και θα πάει ένας να το πάρει».