in , ,

Χωρίς καθαριότητα και προσωπικό για τις παραλίες.

Πρόβλημα στην έγκαιρη πρόσληψη εποχικού προσωπικού καθαριότητας φαίνεται ότι προκύπτει για άλλη μια φορά στο Δήμο Αγίου Νικολάου, στην έναρξη της τουριστικής περιόδου.

Σχετικά ενημέρωσε χθες το Δημοτικό Συμβούλιο ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Νίκος Αφορδακός. Όπως είπε, υπήρξε έγκαιρος προγραμματισμός από πλευράς της Υπηρεσίας Καθαριότητας.

 Ο Δήμος έστειλε από 29 Ιανουαρίου τις ανάγκες του σε εποχιακό προσωπικό, το αίτημα διαβιβάστηκε από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Κρήτης στις 14 Φεβρουαρίου στο Υπουργείο Εσωτερικών και από αυτό στις 17 Μαρτίου στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

 Ωστόσο στις 18 Μαρτίου ξεκίνησε η απαγόρευση προσλήψεων λόγω της προεκλογικής περιόδου. Ο κ. Αφορδακός θεωρεί ότι μία λύση για την αντιμετώπιση του προβλήματος είναι, με ειδική νομοθετική ρύθμιση να εξαιρεθούν οι περιπτώσεις αυτές του προσωπικού καθαριότητας κ.λ.π. λόγω ειδικής ανάγκης για τους δήμους.

Ανάλογο όμως πρόβλημα ενδεχομένως να αντιμετωπίσει και η ΔΑΕΑΝ, με τις προσλήψεις προσωπικού για τις παραλίες κ.λ.π. Ο Πρόεδρος της ΔΑΕΑΝ κ. Στάθης Βιδάλης ενημέρωσε για την επικοινωνία που είχε με το ΑΣΕΠ και τη διαβεβαίωση που έλαβε ότι η ΔΑΕΑΝ θα μπορούσε να προσλάβει τα άτομα, για τα οποία εγκρίθηκε η πρόσληψή τους τον Οκτώβριο και βέβαια δεν προσλήφθηκαν, αφού είχε ήδη τελειώσει η τουριστική περίοδος…


Σε παρέμβασή του ο δημοτικός σύμβουλος κ. Γιάννης Κοκκίνης πρότεινε, για να απαλλαγεί ο Δήμος απ’ αυτό το άγχος που προκύπτει κάθε χρόνο, να σκεφτεί τη λύση της ανάθεσης της Καθαριότητας σε συνεργεία ιδιωτών.


Ν.Τ.

www.anatolh.com