in

Τι αναφέρει το σχολείο για τον ξυλοδαρμό καθηγητή από μαθητή στο Ρέθυμνο – Τα ΜΜΕ φταίνε

Με αφορμή το χθεσινό συμβάν που διαδραματίστηκε σε σχολείο του Ρεθύμνου όταν ένας μαθητής έδειρε τον καθηγητή του επειδή του έκανε μία παρατήρηση, το σχολείο προχώρησε σε μία  ανακοίνωση κατά των ΜΜΕ για τον τρόπο που χειρίστηκαν το θέμα.
Διαβάστε επίσης:Εξαγριωμένος μαθητής έστειλε στο νοσοκομείο καθηγητή σε λύκειο της Κρήτης
Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση του 1ου ΕΠΑΛ Ρεθύμνου:
«Το πρόσφατο συμβάν στο 1ο ΕΠΑΛ του Ρεθύμνου ήρθε να προστεθεί σε μια σειρά από γεγονότα που η ειδησεογραφία συνηθίζει να προβάλει ως σημεία των καιρών με βαθύτερα αίτια.
Η αλήθεια όμως είναι ότι κάθε σχολική κοινότητα, αποτελούμενη κατεξοχήν από έμψυχο υλικό (καθηγητές- μαθητές – γονείς) και όχι μόνο από αίθουσες και γραφική ύλη, διαχειρίζεται κάθε ώρα και στιγμή, σε κάθε σχολική χρονιά πλήθος από γεγονότα, όπως διαπληκτισμοί, συγκρούσεις, εντάσεις, ρατσιστικές συμπεριφορές, που αντιμετωπίζονται άμεσα με όλα τα παιδαγωγικά εργαλεία που έχει στη διάθεσή του ο σύλλογος των διδασκόντων.
Τα γεγονότα αυτά δεν δημοσιοποιούνται διότι ούτε στην εκτόνωση τους θα συνέβαλε η δημοσιογραφική καταγραφή, ούτε είναι σκόπιμο να ακουστούν ονόματα ή έστω να υπονοηθούν πρόσωπα τα οποία μετέπειτα στιγματίζονται, ενοχοποιούνται και στην μικρή μας κοινωνία εύκολα περιθωριοποιούνται.
Η πόλη μας θα πρέπει να αναδεικνύει τις κινήσεις εκείνες των μαθητών της που την βγάζουν από την αφάνεια με τρόπο δημιουργικό, όπως τα σχολικά προγράμματα και οι καινοτόμες δράσεις που οι μαθητές μας αναλαμβάνουν, πρωτοβουλίες που μας κάνουν να καμαρώνουμε γι’ αυτά και να ελπίζουμε σε ένα καλύτερο αύριο. Κάθε απρόσεκτη και εντυπωσιοθηρικά διατυπωμένη είδηση ενδέχεται να δυναμιτίσει ανεξέλεγκτες καταστάσεις αντί απλά να «φωτίσει» γεγονότα που οι δάσκαλοι και οι γονείς μπορούν να αντιμετωπίσουν με κατανόηση και αγάπη.
Για τον λόγο αυτό ζητάμε με κάθε τρόπο από τα ΜΜΕ να σεβαστούν το εκπαιδευτικό λειτούργημα και να μας επιτρέψουν να κάνουμε τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια ομαλοποίησης της κατάστασης προς όφελος της μαθητικής κοινότητας και της εκπαιδευτικής διαδικασίας».