in

Τη συνδρομητική τηλεοπτική πλατφόρμα “Wind Vision” παρουσίασε η Wind

Την έναρξη εμπορικής διάθεσης της νέας υπηρεσίας συνδρομητικής τηλεόρασης με την ονομασία “Wind Vision” ανακοίνωσε σήμερα η Wind Ελλάς.
Στην παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, ο Πρόεδρος και Διευθύνων της εταιρείας Νάσος Ζαρκαλής χαρακτήρισε τη σημερινή ημέρα ιστορική για την Wind. ” Είμαστε ένας ανεξάρτητος πάροχος που βασιζόμαστε σε Έλληνες. Έπειτα από 25 χρόνια στην Ελλάδα και μετά την είσοδο μας στη σταθερή και την κινητή τηλεφωνία, η εταιρεία εισέρχεται και στον κλάδο της συνδρομητικής της τηλεόρασης, με την προσδοκία να αλλάξουμε τα δεδομένα σε αυτή την αγορά”.
Στηριχθήκαμε στις δικές μας δυνάμεις και στους ανθρώπους μας, προβάλλοντας τις δικές μας αξίες: επιμονή, ακεραιότητα, προσοχή στον πελάτη, τόνισε ο κ. Ζαρκαλής, δηλώνοντας υπερήφανος για τα επιτεύγματα της ελληνικής ομάδας της Wind που κατάφερε να προσελκύσει επενδυτικό ενδιαφέρον και κεφάλαια.
Προβλέποντας ότι το 2018 η εταιρεία θα έχει επιταχυνόμενη ανάπτυξη, δήλωσε υπερήφανος για το γεγονός ότι η εταιρεία έχει την εμπιστοσύνη 3 εκατομμυρίων καταναλωτών, υλοποιώντας συγχρόνως νέες, μεγάλες επενδύσεις για δίκτυα νέας γενιάς κινητής και σταθερής τηλεφωνίας. Το 2018 είναι η χρονιά της τηλεόρασης για την Wind, προσθέτοντας έναν νέο πυλώνα ανάπτυξης, σημείωσε. Απαντώντας στην ερώτηση εάν η εταιρεία μπαίνει αργά στο συγκεκριμένο χώρο, απάντησε αρνητικά διότι, όπως υποστήριξε, η αγορά αλλάξει, αλλάζει με ταχύτητα και με μεγάλη ένταση.
Οβιδιακή μεταμόρφωση 
Όπως σημείωσε ο κ. Ζαρκαλής, η μεταμόρφωση της αγοράς του pay tv στην Ελλάδα θα είναι “οβιδιακή” για συγκεκριμένους λόγους:
– Λόγω της χαμηλής διείσδυσης (25% η διείσδυση του pay tv στην Ελλάδα, όταν ο μέσος όρος στην Ε.Ε. είναι στο 60%).
– Της τεχνολογίας στο pay tv που αλλάζει λόγω της τεχνολογίας και των νέων επενδύσεων στα δίκτυα, αλλά και των αλλαγών στη μετάδοση του περιεχομένου, στη μετάδοση του σήματος υψηλής ευκρίνειας (HD)
– Των προτιμήσεων του καταναλωτή που πλέον επιθυμεί πρόσβαση σε τηλεοπτικό περιεχόμενο όχι μέσω της τηλεόρασης αλλά μέσω των έξυπνων συσκευών
– Των αλλαγών στο επιχειρηματικό μοντέλο, ιδιαίτερα σε ότι αφορά στην πρόσβαση και τη διάθεση τηλεοπτικού περιεχομένου, το οποίο δεν βασίζεται πια σε αποκλειστικότητες.
Η Wind Vision είναι ευρυζωνική, έχει την πρώτη Android tv πλατφόρμα (σε συνεργασία με τη Google), με 4Κ ανάλυση, δεν απαιτείται δορυφορικό πιάτο και το μόνο που χρειάζεται είναι μια ειδική συσκευή (λειτουργεί με τετραπύρηνο επεξεργαστή) που συνδέεται στην τηλεόραση με ένα μόνο καλώδιο. Η τηλεόραση της Wind χρησιμοποιεί την τεχνολογία των Netflix και YouTube, προσφέροντας εξαιρετικής ποιότητας εικόνα.
Διαθέτει ένα μοναδικά εύχρηστο περιβάλλον πλοήγησης και ο τηλεθεατής μπορεί να το χρησιμοποιήσει με ευκολία. Το σημαντικότερο είναι ότι η πλατφόρμα της εταιρείας απελευθερώνει τον τηλεθεατή σε επίπεδο θέασης καθώς μπορούν διαφορετικοί χρήστες να βλέπουν διαφορετικό περιεχόμενο από διαφορετικές συσκευές, μέσω μιας και μόνο σύνδεσης. Οι καταναλωτές θα μπορούν να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα και να χειρίζονται τον οδηγό προγράμματος, μέσω μιας απλής εφαρμογής από το κινητό τους τηλέφωνο, με πρόσβαση σε τηλεοπτικό περιεχόμενο, παιχνίδια, περιεχόμενο της Google, του YouTube, μουσική και πολλά άλλα. Πρόσβαση στη Wind Vision θα έχουν οι συνδρομητές της Wind και η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη μέσω δύο πακέτων, των Family Pack (9,90 ευρώ το μήνα) και Full Pack (24,90 το μήνα).
Σε επίπεδο περιεχομένου, η εταιρεία θα διαθέτει 60 συνδρομητικά κανάλια, όλα τα ελεύθερα τηλεοπτικά κανάλια, αθλητικό περιεχόμενο των καναλιών Novasports και πρόσβαση στο Netflix. Το Netflix θα είναι διαθέσιμο ως μέρος της πλατφόρμας και θα είναι πλήρως ενσωματωμένο στη Wind Vision, με ελληνικούς υπότιτλους και μενού.
Ο κ. Ζαρκαλής μίλησε για έναν νέο τρόπο να βλέπει κανείς τηλεόραση, μια εντελώς νέα τηλεοπτική εμπειρία που έρχεται να ολοκληρώσει το πακέτο των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους συνδρομητές της εταιρείας.
Ερωτηθείς, τι θα συμβεί εάν η Wind αλλάξει στρατηγική σε περίπτωση που επικρατήσει στο διαγωνισμό για την απόκτηση της Forthnet, απάντησε ότι δεν θα υπάρξει μεταβολή. Επίσης, δεν απέκλεισε μελλοντικά η εταιρεία να προχωρήσει και στην παραγωγή δικού της τηλεοπτικού περιεχομένου, ενώ εκτίμησε πως στο μέλλον και ενόψει των αλλαγών στον κλάδο, είναι πιθανό οι παίκτες του χώρου να προχωρήσουν σε “χονδρική” διάθεση περιεχομένου με στόχο τον καλύτερο έλεγχο του κόστους λειτουργίας τους.
capital.gr