in

Συρρίκνωση για Star, ψυχαγωγία για ΣΚΑΙ

Μπαίνει μαχαίρι στο κόστος λειτουργίας της ελεύθερης τηλεόρασης! Οι πρόσφατες εξελίξεις στο Star αλλά και τον ΣΚΑΙ δείχνουν την κατεύθυνση που παίρνει η ελεύθερη ιδιωτική τηλεόραση στη χώρα μας.
Η επιτυχία του ριάλιτυ του Survivor άνοιξε την αγορά των reality games με πρωτοφανή ένταση. Ξαναγυρίζουμε στις εποχές του 2002-2004 όταν μεταδίδονταν στα ιδιωτικά κανάλια περισσότερα από 14 reality προγράμματα και εξ’ αυτών «γεννήθηκε» η trash TV στα μικρότερα. Έτσι και τώρα όλοι οι σταθμοί ψάχνουν φθηνά ριάλιτυ στη διεθνή αγορά (και υπάρχουν εκατοντάδες). Την ίδια στιγμή συρρικνώνεται η ελληνική παραγωγή μυθοπλασίας και το προσωπικό λειτουργίας. Το Star είναι το καλύτερο παράδειγμα. Στο κανάλι στοχεύουν σε απολύσεις του συνόλου σχεδόν του τεχνικού προσωπικού, θα παραμείνει ένας πολύ μικρός αριθμός που θα ελέγχει τη ροή σήματος.
Οι όποιες παραγωγές του θα αγοράζονται από τη θυγατρική εταιρεία του ομίλου Βαρδινογιάννη Green Pixel. Στον ΑΝΤ1 επίσης έγιναν σοβαρές περικοπές στο εργασιακό κόστος και νέες απολύσεις προσωπικού. Ο ΣΚΑΙ μετατρέπεται σε ψυχαγωγικό κανάλι και η ενημέρωση του θα «μεταφερθεί» σε άλλο τηλεοπτικό σταθμό. Επιχείρημα των ιδιοκτητών της τηλεόρασης είναι πως η διαφήμιση στην τηλεόραση έπεσε στα 220 εκατ. ευρώ ετησίως κι άλλα 200 εκατ. κατευθύνονται στο Διαδίκτυο. Δεν λένε όμως ότι τα ίδια τα κανάλια πουλάνε ενιαία τη διαφήμιση τους και για τα ιντερνετικά τους web κανάλια!
ΠΗΓΗ: digitaltvinfo.gr