Οι εξελίξεις αυτές έχουν άμεσο αντίκτυπο και στην κεφαλαιοποίηση των εταιρειών. Οι μετοχές των General Motors, Ford και Fiat Chrysler καταγράφουν έκαστη απώλειες της τάξης του 30% από τις αρχές του έτους. Η αθροιστική χρηματιστηριακή αξία τους σήμερα ισοδυναμεί με μόλις το 1/3 εκείνης της Tesla, πρωτοπόρου στην ηλεκτροκίνηση.
Ενώ η επίμονα αδύναμη ζήτηση στη Δύση και ειδικά στην Ευρώπη σφυροκοπεί τις παραδοσιακές δυνάμεις του χώρου, νέοι παίχτες όπως η Tesla με ισχυρή παρουσία στην Κίνα επωφελούνται από την ανάκαμψη της συγκεκριμένης αγοράς. Η αξία της Tesla έχει τριπλασιαστεί φέτος.
Όπως σημειώνει η WSJ τον νέο χάρτη που διαμορφώνεται αντανακλούν πολύ καλά τα στοιχεία των πωλήσεων της γερμανικής BMW. Πούλησε 212.617 αυτοκίνητα το δεύτερο τρίμηνο στην Κίνα, δηλαδή 17% περισσότερα σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα. Οι πωλήσεις έκαναν βουτιά 40% στις ΗΠΑ και 46% στην Ευρώπη στο ίδιο διάστημα.
naftemporiki.gr