in ,

Πλακιωτάκης για ΒΟΑΚ

Στην σύσκεψη των Δημάρχων των βουλευτών και των φορέων του νομού που έγινε την Δευτέρα ο βουλευτής της Ν.Δ έστειλε την επιστολή που ακολουθεί.
Κύριε Δήμαρχε,
Κυρίες και κύριοι,
 
Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση να παραστώ στην ιδιαίτερα σημαντική σύσκεψη αναφορικά με τις τελευταίες εξελίξεις στο Βόρειο Οδικό Άξονα (ΒΟΑΚ),   προσωπικοί όμως λόγοι  καθιστούν αδύνατη τη σημερινή  παρουσία μου ανάμεσα σας.
Δεν είναι βέβαια πολύς καιρός που συμμετείχα σε μία παρόμοια συνάντηση και είχα εκφράσει τις επιφυλάξεις μου  για τις εξαγγελίες της κυβέρνησης σχετικά με τη δρομολόγηση των έργων  στο ΒΟΑΚ, καθώς  και τον τρόπο που αντιμετωπίζει η κυβέρνηση τα ζητήματα ανάπτυξης της Κρήτης και δυστυχώς δικαιώθηκα.
Σε μία προεκλογικού τύπου φιέστα,  ο κύριος  Τσίπρας, πιστός στην ανεύθυνη πολιτική του, στα τέλη του 2016,  μοίρασε υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα. Εξήγγειλε στο πόδι την δρομολόγηση, εντός του 2017,  του έργου  ΒΟΑΚ από το Καστέλι μέχρι τη Σητεία, χωρίς να έχουν εξεταστεί οι ιδιαιτερότητες της ευρύτερης περιοχής της Κρήτης και χωρίς να έχουν προβλεφθεί οι συγκοινωνιακές ανάγκες της Κρήτης στο σύνολό της.
Αλλά τι να περιμένει κανείς από τον σημερινό Πρωθυπουργό, όταν κατά τη διάρκεια της ίδιας επίσκεψης του, τότε στην Κρήτη, ανακοίνωσε την χρηματοδότηση του Αρδευτικού Δικτύου του Οροπεδίου Λασιθίου με 15.000.000 ευρώ από το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, ενώ το συγκεκριμένο έργο ένα χρόνο μετά παραμένει κυριολεκτικά στα αζήτητα.
Και σε ενίσχυση των παραπάνω, πριν από λίγες μέρες, ο Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης (ΟΑΚ), ανακοίνωσε την δρομολόγηση του έργου ΒΟΑΚ από Χανιά έως Ηράκλειο, την ίδια στιγμή που οι μελέτες στο Νομό Λασιθίου και συγκεκριμένα από το Καλό Χωριό μέχρι τη Σητεία, έχουν σταματήσει με ευθύνη καθ’ ολοκληρίαν της σημερινής κυβέρνησης.
Φυσικά, άμεση συνέπεια αυτής της ευκαιριακής και ανεύθυνης τακτικής της κυβέρνησης, ήταν να εξαγγελθεί η δρομολόγηση του δρόμου από τα Χανιά έως το Ηράκλειο, λες και η Κρήτη τελειώνει στο Ηράκλειο και όχι στο Λασίθι.
Ωστόσο δεν μας είπε ποτέ κανείς γιατί το έργο θα σταματήσει στο Ηράκλειο και δε θα συνεχίσει για να καλύψει τις συγκοινωνιακές ανάγκες και της υπόλοιπης Κρήτης.
Οι μεθοδεύσεις αυτού του τύπου, εκτός από ότι είναι κατακριτέες και απαράδεκτες, δημιουργούν ζητήματα αναπτυξιακής ανισότητας στο Νησί, διχάζουν τον κρητικό λαό και τέλος – τέλος δεν αντιμετωπίζουν τα συγκοινωνιακά ζητήματα και τις αναπτυξιακές ανάγκες της Κρήτης καθώς και κάθε φύσεως  προβλήματα τα οποία και  επιδεινώνονται λόγω του κακού οδικού δικτύου, ιδιαίτερα μάλιστα στο νομό μας.