Σχετικά με το θέμα που προέκυψε με τη διέλευση λεωφορείου από το κυκλικό κόμβο του Αμμουδίου παραθέτουμε τα ακόλουθα, σύμφωνα και με την ενημέρωση που μας έκανε ο συγκοινωνιολόγος κ. Ρέντζος:
1) Σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα ο κυκλικός κόμβος διαθέτει κυκλικό δακτύλιο, μια λωρίδα εισόδου και μια λωρίδα εξόδου. Η κατασκευή του περιλαμβάνει υπερυψωμένη κεντρική κυκλική νησίδα με μια κατάλληλα διαμορφωμένη περιμετρική ζώνη προς χρήση από βαρέα οχήματα. Υπερέχει δε σημαντικά σε επίπεδο ασφαλείας σε σχέση με αντίστοιχους ισόπεδους με σήμανση ή φωτεινή σηματοδότηση κόμβους,όπως αυτό επιβεβαιώνεται από δεκάδες έρευνες σε Ευρώπη και Αμερική.
2) Η μελέτη του συγκεκριμένου κόμβου εκπονήθηκε από τον ΟΑΝΑΚ και μελετητής είναι ο κ. Δημήτρης Ρέντζος, συγκοινωνιολόγος, ο οποίος έχει χειριστεί συνολικά το κυκλοφοριακό ζήτημα της πόλης και γνωρίζει σε βάθος τα προβλήματα της. Κατασκευάστηκε από την τεχνική υπηρεσία του Δήμου, ενώ ήταν γνωστό εξ αρχήςότι ο χώρος είναι περιορισμένος και υπάρχουν κάποια γεωμετρικά προβλήματα.
3) Η κατάσταση που υπήρχε πριν στην περιοχή ήταν τριτοκοσμική καιπροσβολή για την κοινωνία και τον τουρισμό. Η σημερινή κατάσταση είναι πολύ καλύτερη, προστατεύονταιτα οχήματα αλλά κυρίως οι διερχόμενοι, οι λουόμενοι και τα παιδιά που προσπαθούν να περάσουν το δρόμο. Ανάλογη βελτίωση υπάρχει και στους άλλους δύο κόμβους οι οποίοι βελτιώνουν συνολικά την κυκλοφορία και την πρόσβαση στην πόλη
4) Το λεωφορείο που παρουσιάζεται στο βίντεο είναι το νέο μοντέλο τουριστικών λεωφορείων με διπλό άξονα πίσω και μήκος 14 μέτρων αντί του συνήθους με μονό άξονα και μήκους 12 μέτρων. Τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου οχήματος είναι πράγματι οριακά για τις διαστάσεις του κυκλικού κόμβου, όχι όμως και απαγορευτικά όπως προσπάθησαν να δείξουν.
5) Επίσης από ότι διαπιστώθηκε στο συγκεκριμένο βίντεο δεν έγινε προσπάθεια να πατηθεί η νησίδα όπως προβλέπεται. Σε κάθε περίπτωση οι οδηγοί μεγάλων οχημάτων ή αυτών με ασυνήθιστο φορτίο πρέπει να ελέγχουν εκ των προτέρων τη δυνατότητα διέλευσης στη διαδρομή που θα ακολουθήσουν.
6) Υπάρχουν κανόνες παγκοσμίως οι οποίοι πρέπει να τηρούνται τόσο στη μελέτη και την κατασκευή των κόμβων, όσο και στη κυκλοφορία των οχημάτων.
7) Κατά τη διάρκεια της κατασκευής του έργου δοκιμάστηκανσυμβατά οχήματα (λεωφορεία διαφόρων τύπων και μεγάλου μήκους οχήματα) και η κίνηση ήταν κανονική.
Άγιος Νικόλαος, 11-04-2014
Γραφείο Τύπου Δήμου Αγίου Νικολάου
Σημ. e-fonien.blogspot.gr
το βίντεο που έχουμε ανεβάσει το έχουν παρακολουθήσει εώς σήμερα 19.000
Here you'll find all collections you've created before.
Privacy settings
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας
Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.
Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.
NOTE: Αυτές οι ρυθμίσεις θα εφαρμοστούν μόνο στον περιηγητή και την συσκευή που χρησιμοποιείτε αυτή τη στιγμή.
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας
Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.
Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.