in , ,

Κείμενο προς πάσα χρήση και κάθε φορέα με μάτια και διάθεση ΑΝΟΙΚΤΑ

ΠΥΡΡΕΙΑ ΔΙΚΑΙΩΣΗ Ή ΤΟ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΑΥΡΙΑΝΗΣ ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΜΕΡΑΣ;
 
Ορισμένοι άνθρωποι στο Δήμο Αγίου Νικολάου έχουμε πιστέψει εδώ και καιρό σε δυνατότητα ανάκαμψης και ανάπτυξης της περιοχής μας, (ταυτόχρονα με τις μάχες για τη διατήρηση των κεκτημένων και απαραίτητων) αντλώντας και αξιοποιώντας τα τρομερά πλούσια και συχνά σχετικά αναξιοποίητα πολιτιστικά στοιχεία που απλόχερα ετούτος εδώ ο τόπος μας προσφέρει. Καταβάλλεται βέβαια ήδη μια αξιόλογη προσπάθεια για περαιτέρω ανάδειξη της Σπιναλόγκας, γίνονται ανασκαφές στη Δρήρο, προσπαθούμε για το Φραρό. Υπάρχει παράλληλα, απο 3,5 τώρα χρόνια, ρεαλιστική λεπτομερής πρόταση για υλοποίηση ιδέας-φάρου, μοναδικής σε όλη την Ελλάδα. Το σχέδιό ΑΡΤΙΣ. Για τη δημιουργία στην πόλη και ορισμένες ακόμη κοινότητές μας “ανοιχτής έκθεσης”, όπου θα διηγούμαστε ότι η αρχαιότητα μας κληροδότησε και μας χαρακτηρίζει στην περιοχή μας, το Νέαρχο, την Ελεύθεια, τη Βριτόμαρτη, την αφιξη των Αργοναυτών . Με σύνθημα για διεθνή προβολή “Περπατήστε στους δρόμους μας και περιπλανηθείτε σε τρεις χιλιάδες χρόνια ιστορίας, μυθολογίας, παράδοσης ΜΑΣ”. Για πολλοστή φορά η σκέψη αυτή και η πρόταση δικαιώνεται ακόμα και στο τύπο της Αθήνας
 
“Στους θεούς, τους μύθους και τους ήρωες, βασίζεται η νέα επικοινωνιακή καμπάνια για τον τουρισμό, παραγωγής του ΕΟΤ, με στόχο την προσέλκυση νέων επισκεπτών για το 2015. Η νέα επικοινωνία συνοψίζεται στην ιδέα ότι οι έλληνες θεοί και ήρωες της μυθολογίας που όλοι μας έχουμε γνωρίσει στα παιδικά μας χρόνια, μας ξεναγούν στην Ελλάδα και εξηγούν τη μοναδικότητα αυτής της χώρας. Αφηγητής του 12λεπτου βίντεο ο Don Morgan Nielsen, ο οποίος λέει στην αρχή: «Αν και πριν την επισκεφθώ διάβασα τα πάντα για τον πολιτισμό της, δεν ήμουν προετοιμασμένος για το φως. Πόσο διαφορετικο και πόσο πιο καθαρό από κάθε άλλη χώρα… Το φως της Ελλάδας μου άνοιξε τα μάτια. Στην Ελλάδα το φως παίρνει άλλη διάσταση. Ελλάδα: Ένα μέρος τόσο διαφορετικό, τόσο μοναδικό, τόσο ξεχωριστό».  Κάθε ελληνικός προορισμός είναι τόπος γέννησης ενός αρχαίου θεού, κάθε μέρος στην Ελλάδα κρύβει ένα μύθο, μία μαγική ιστορία, την ενέργεια που είναι ακόμη και σήμερα ζωντανή, είπε η υπουργός κατά την παρουσίαση του βίντεο.
Το θεματικό επικοινωνιακό εύρημα «Θεοί, μύθοι και ήρωες» θα διαχυθεί κυρίως μέσα από το Διαδίκτυο, την επίσημη ιστοσελίδα visitgreece και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.”
Ναι, η διαφημιστική εκστρατεία για τον τουρισμό το 2015 για ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΧΩΡΑ, θα βασιστεί στην ΙΔΙΑ ΙΔΕΑ!
Ο ΕΟΤ προβάλλει θεωρητικά το “Θεοί, μύθοι, ήρωες”. Γιατί να μην επωφεληθούμε και να προχωρήσουμε στην ΠΡΑΚΤΙΚΗ του εφαρμογή, στο Δήμο μας; Ιδού η ευκαιρία. Οφείλουν και τους συμφέρει να μας βοηθήσουν, θα ειμαστε η έμπρακτη σύγχρονη απόδειξη του βάσιμου της εθνικής εκστρατείας, η “διαφήμιση της διαφήμισης τους”!
Η Ελλάδα προβάλλει, ο Άγιος Νικόλαος ΚΑΙ υλοποιεί και κάνει ένα ακόμα πιο μεγάλο παραπέρα. Έργο και όχι μόνο θεωρία.
Να προσθέσουμε και είδηση για μία ακόμη σύμμαχο, δυνατό βέλος στη φαρέτρα μας, την οποία μας μετέφερε ο εμπνευστής του σχεδίου Στέλιος Αδαμάκης. Πληροφορηθήκαμε ότι η διεθνούς φήμης βυζαντινολόγος κ. Ελένη Αρβελέρ, επικροτεί το ΑΡΤΙΣ. Σίγουρα η εξέχουσα αυτή προσωπικότης θα δημιουργούσε ισχυρό κίνητρο και μέσο πειθούς για να “ανοίξουμε πόρτες”.
Δημοσιογραφική μας ιδέα και πρόταση, την οποία καταθέτουμε:
Γιατί να μην προταθεί στην κ. Αρβελέρ η προεδρία φορέα προώθησης του σχεδίου; Η γνώση της, η σοβαρότητά της και η διεθνής της αναγνωρισιμότητα θα αποτελέσουν εγγύηση! Σίγουρα. Ας δραστηριοποιηθούμε, με γνώμονα το καλό του τόπου. Για κάτι το απτό, συγκεκριμένο, ωφέλιμο, μοναδικό. Διότι δεν προτείνονται απλά δύο γλυπτά για ομορφιά αλλά το στήσιμο μέσω αυτών μίας πραγματικά βαριάς και κερδοφόρου βιομηχανίας, με αποκλειστικό προϊόν, κληρονομιά, πλούτο, made in Μεραμπέλλο.
 
ΘΑΝΟΣ ΚΟΡΟΜΠΥΛΙΑΣ