in ,

Η πρωτη ιστορική ανάβαση του ΕΟΣ Λασιθιου στον Όλυμπο αυτά είναι τα 21 μέλη που τα κατάφεραν

Ολοκληρώθηκε η εξόρμηση του ΕΟΣ Λασιθιου  στον Όλυμπο που  συνοδεύτηκε με την επιτυχή ανάβαση 21 θαρραλέων μελών του στην υψηλότερη κορυφή της Ελλαδος τον Μυτικα στα 2918μ.
Η ανάβαση στον Όλυμπο και την κορυφή του θεωρείται επίτευγμα για ολους τους ορειβατες .
 Αφιξη στην Γκορτσια  1120μ την Κυριακη 21/7/2019 και έναρξη ορειβασιας ώρα / 14:30 . Εκπληκτική διαδρομή μέσα στον καταπράσινο  ολολουλουδιαστο Εθνικό δρυμό του Ολύμπου και με τις απαταιτητες στάσεις σε  Μπάρμπα  -Κόκα -Πετροστρουγγα –  βάση Σκουρτας ,φθάσαμε στο Οροπεδιο των Μουσών  2648 μ ώρα/20:30 κατάκοποι αλλα χαρούμενοι που αντικρυζαμε τον θρόνο του Δια με τις απόκρημνες κορυφές . Ο Διας μας υποδέχτηκε με ενα εκπληκτικό καιρο δειχνοντας δειχνοντας να μας περίμενε !!!
Τακτοποιηθηκαμε στο φιλόξενο καταφύγιο Χρήστος Κάκκαλος που θα  χρησιμοποιούσαμε ως αφετηρία για την ανάβαση στις κορυφές . Η Δευτέρα 21/7/2019 ήταν προγραμματισμένα ως μερα ανάβασης στις κορυφές μιας και ο κόσμος που ανεβαίνει εκείνη την ημέρα  είναι λιγότερος και θα ανεβαίναμε με περισσότερη ασφάλεια.
Με εκπληκτικες καιρικες συνθηκες (σπανίζουν στην κορυφή )ξεκινήσαμε νωρίς το πρωί  και αφού διασχίσαμε τα ζωνάρια φθάσαμε στην βάση στο λούκι του Μυτικα .Τηρωντας κατα γράμμα τις οδηγιες που είχαν δοθεί απο τους αρχηγους και  τα μέτρα ασφαλειας , όλη  η ομάδα μας ανέβηκε το  πολυ απόκρημνο λούκι  και έφθασε στην κορυφή Μύτικας 2918μ.  !!Ενθουσιαμενοι ολοι απο την προσπάθεια μας  χαρήκαμε και θαυμάσαμε την  υπέροχη θέα απο ψηλά .Μετα τις απαραίτητες φωτογραφίες και τα βίντεο ξεκινήσαμε για τις αλλες κορυφές .Αφου περάσαμε την  δύσκολη Κακοσκαλα ανεβήκαμε στην κορυφή Σκάλα 2882μ και μετα στην κορυφή Σκολιο 2904 μ .
Επιστρεψαμε περνωντας απο ολα τα Ζωνάρια  και  αφού κάναμε μια στάση στο καταφύγιο Γιοσος Αποστολιδης για ξεκούραση και καφέ καταλήξαμε  νωρίς το απόγευμα  στην κορυφή  του Προφήτη Ηλία 2803 μ που είχε πρόσφατα  ακακαινιστει  ( ψηλότερη εκκλησία στα Βαλκάνια ) για να ανάψουμε το κερί μας .
Έτσι τελείωσε η ανάβαση στις κορυφές και επιστρέψαμε στο καταφύγιο μας . Εκει απολαύσαμε  μια όμορφη βραδιά με καλό φαγητό και καλή παρεα .
.Η επόμενη μέρα η Τρίτη 22/7/2019 ήταν ημέρα της επιστροφής μας . Νωρίς ξύπνημα προετοιμασία σακιδίων και πρωινό.
.Αποχαιρετησαμε τα παιδια του καταφυγίου και κατηφορίσαμε  απο την διαδρομή του Κοφτου . Κουραστική κατάβαση που απαιτεί και αυτή ιδιαίτερη προσοχή ειδικά στην απόκρημνη πλαγιά . Μετά απο πεζοπορία 5.5 ωρών και στάση για ξεκούραση στο καταφύγιο Σπηλιος Αγαπητός φθάσαμε στα Πριόνια ώρα /13:00 όπου μας περίμενε το πουλμαν της επιστροφής .
Ο ΕΟΣ Λασιθιου συγχαίρει και  τα 21 μέλη του ανέβηκαν στην κορυφή και τους απονέμει αναμνηστικό δίπλωμα .
Επίσης ευχαριστει  τους αρχηγους της εξόρμησης  Σπυριδάκη Γιάννη , Λουκακη Ανδρέα , Βλαστό Κωστή και τους  Βαρδάκη  Γιώργο ,Κουτουλακη Γιάννη,Ραντογλου Γιώργο για την βοήθεια τους  .
Ευχαριστουμε πολυ τα γελαστά παιδια του καταφυγίου τον Βασίλη την Χριστίνα τον Κωνσταντίνο και τον Δημήτρη που μας περιποιήθηκαν .
Επίσης ευχαριστούμε θερμά τον οδηγό του πουλμαν Παγκακη Νίκο για το ασφαλές ταξίδι  .
Για την ιστορία τα μέλη του ΕΟΣ Λασιθιου που ανέβηκαν στον Μυτικα είναι : Σπυριδάκης Γιαννης ,Χρονακης Μανος Σπανακης  Μιχαλης ,Μανουσακης Αγγελος ,Μανωλοπουλος Κωστης , Μαρμαρα Ζωή Ανδρουλακης Γιωργος ,Βλαστός Κωστης ,Λουκάκης Ανδρεας , Κουτουλακης Γιαννης ,Βαρδακης Γιωργος ,Περακης Γιωργος ,Χαβακης Γιωργος ,Σκουλικαρης Μανωλης ,Μαρής Σταύρος , Καραταρακης Γιωργος ,Βλαστός Ζαχαριας ,Γιαννοπουλου Δήμητρα ,Ραντογλου Δημήτρης ,Ραντογλου Γιωργος,Κολοτουρος Θανάσης