in

Η νικήτρια διαφήμιση για την Ελλάδα από τους χρήστες του Youtube

Στη φαντασμαγορική εκδήλωση YouTube Pulse, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 21/1/2015 στο κτήριο 56 του ελληνικού κόσμου, η Google παρουσίασε για πρώτη φορά στην Ελλάδα  το YouTube Ads Leaderboard, όπου ο Stoiximan.gr κέρδισε το “Audience Ad Award”!

Το YouTube Ads Leaderboard περιλαμβάνει τις 10 κορυφαίες δημιουργικές διαφημίσεις, σύμφωνα με τον αλγόριθμο της Google, για τους Έλληνες χρήστες του YouTube το 2014.

Το διαφημιστικό spot του Stoiximan.gr για το Μουντιάλ με τον Αλέξανδρο Κοντοπίδη και την Έλενα Παπαβασιλείου επιλέχθηκε από τον αλγόριθμο της Google στις 10 κορυφαίες διαφημίσεις του 2014 και σε ψηφοφορία που έγινε Live, στην αίθουσα της εκδήλωσης, βραβεύτηκε με το YouTube Audience Ad Award!