in , ,

Οι δάσκαλοι Μεραμπέλλου και Οροπεδίου Λασιθίου αντιδρούν

«Πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας»

 
Αποφάσεις που την πρωταπριλιά θα μπορούσαν να εκληφθούν σαν κακόγουστη φάρσα στο παραδοσιακό πνεύμα της ημέρας, εξελίχθηκαν σε ανεπίσημες διαρροές στη συνέχεια και κατέληξαν με κινηματογραφική ταχύτητα σε επίσημες ανακοινώσεις του Υπουργείου Παιδείας περί κατάθεσης και ψήφισης του νέου νομοσχεδίου για την Παιδεία, πριν από λίγες μέρες.
Όλα αυτά εν μέσω μιας πρωτόγνωρης έκτακτης κατάστασης για τις ανάγκες αντιμετώπισης της οποίας, ολόκληρη η κοινωνία στην Ελλάδα και αλλού έχει μπει σε καραντίνα και τα σχολεία κοντεύουν να συμπληρώσουν δύο μήνες διακοπής της λειτουργίας τους. Βρήκαν την ώρα οι αυτοαποκαλούμενοι υπερασπιστές των “αυτονόητων” να δείξουν τις πραγματικές τους στοχεύσεις ως κομιστές των αδιανόητων! Αλήθεια, πώς αλλιώς πέρα από αδιανόητη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η επιλογή κατάθεσης οποιουδήποτε σχετικού νομοσχεδίου και πόσο μάλλον του συγκεκριμένου, υπ’ αυτές τις συνθήκες; Μήπως φοβούνται τον ουσιαστικό διάλογο και την κρίση του εκπαιδευτικού κόσμου;
Πώς να δεχτούμε ότι η επιλογή της κατάθεσης του νομοσχεδίου διαρκούντων των “πονηρών καιρών” έχει αγαθές προθέσεις; Πώς είναι δυνατόν να επιτρέψουμε να μας θεωρούν τόσο αφελείς; Τι είδους νομοσχέδιο είναι αυτό που οι εμπνευστές τους θεωρούν τα κλειστά σχολεία και την απαγόρευση των συνελεύσεων, διαδηλώσεων, κινητοποιήσεων και όλων των συναθροίσεων, προνομιακή συνθήκη για την υπερψήφισή του χωρίς καμιά δυνατότητα διαλόγου με τους συνδικαλιστικούς φορείς αφενός και την ίδια την εκπαιδευτική βάση αφετέρου που κωλύεται να πραγματοποιήσει συνελεύσεις για να συζητήσει και να διαμορφώσει τη θέση της;
Ξέρουμε τι είδους νομοσχέδιο είναι γιατί πέρα από τις συγκεκριμένες αντιεκπαιδευτικές προθέσεις του, γνωρίζουμε πολύ καλά και ποια συνολικότερη πολιτική έρχεται να συνεχίσει να υπηρετεί. Εκείνη της αδιοριστίας, των περικοπών, της μισθολογικής καθήλωσης, των πετσοκομμένων συντάξεων στα βαθιά γεράματα, της κακόφημης κατ’ ευφημισμόν “αξιολόγησης”.
Οι εκπαιδευτικοί που αποδείξαμε ότι μπορούμε και ξέρουμε πώς να κρατήσουμε όρθια τη δημόσια εκπαίδευση ακόμη και μέσα στις μεγαλύτερες κοινωνικές δοκιμασίες, είμαστε εκείνοι που θα αποδείξουμε σε κάθε ενδιαφερόμενο ότι ξέρουμε να αντιπαλεύουμε και τις επιχειρήσεις κατεδάφισής της. Δηλώνουμε έτοιμοι να αντιδράσουμε άμεσα και όποτε χρειαστεί ενάντια στην κατάθεση ενός τέτοιου σχεδίου νόμου. Με οδηγό τους αγώνες μας και με όλη την δοκιμαζόμενη κοινωνία στο πλευρό μας!
Για άλλη μια φορά η Πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αποδείχθηκε κατώτερη των περιστάσεων.
 
Ως Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Μεραμβέλλου-Οροπεδίου:
Καταγγέλλουμε την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. για τις αντιδημοκρατικές της μεθοδεύσεις.
Καλούμε την κυβέρνηση της Ν.Δ. και την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να αποσύρουν το επίμαχο πολυνομοσχέδιο και να ανοίξουν έναν ουσιαστικό και δημοκρατικό διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα.