Αυξάνεται η ζήτηση για ξενοδοχεία μόνο για …ενήλικες!

0
      

Όλο και περισσότερα ξενοδοχεία που απευθύνονται αποκλειστικά σε  μόνο ενήλικες εντάσσουν στις προτάσεις τους οι Γερμανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες, με το συγκεκριμένο ξενοδοχειακό προϊόν να εξελίσσεται σε σημαντικό μέρος της αγοράς των διακοπών.

Παρά την περιστασιακή διαμάχη για τα ξενοδοχεία που δεν επιτρέπουν τη διαμονή σε παιδιά, ολοένα και αυξάνεται ο αριθμός των Γερμανών που επιλέγουν για τις διακοπές τους ξενοδοχεία τα οποία απευθύνονται αποκλειστικά σε ενήλικες, σύμφωνα με τους Γερμανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες, οι οποίοι, σε απάντηση, προσφέρουν σήμερα αυξημένη χωρητικότητα σε αυτά τα εξειδικευμένα ξενοδοχεία.
«Υπάρχει μια τάση προς τα προϊόντα που επικεντρώνονται στις ανάγκες των μεμονωμένων ομάδων – στόχων», λέεε ο Jörg Wagner, διευθυντής προϊόντων στον Alltours. Αυτή η τάση δεν αναφέρεται μόνο σε ξενοδοχεία αποκλειστικά για ενήλικες, αλλά και σε ξενοδοχεία που στοχεύουν, για παράδειγμα, στη φιλοξενία οικογενειών ή δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην ευεξία ή τον αθλητισμό.

Η ίδια η Alltours προσφέρει συνολικά 74 ιδιοκτησίες μόνο για ενήλικες στο συνολικό της χαρτοφυλάκιο των περίπου 3.300 ξενοδοχείων, συμπεριλαμβανομένων πολλών θέρετρων που ανήκουν στη δική της αλυσίδα ξενοδοχείων Allsun.
Παρομοίως, ο Andreas Rüttgers, επικεφαλής του τουριστικού πράκτορα Schauinsland-Reisen (SLR), σχολιάζει: «Πριν από μερικά χρόνια, ήταν μόνο ένα ερώτημα, πως θα μπορούσαν οι ενήλικες που αναζητούσαν ηρεμία και ησυχία να απολαμβάνουν τις διακοπές τους μακριά από την παιδική πισίνα. Σήμερα, μια σειρά από ξενοδοχεία έχουν προσαρμόσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε αυτή την ομάδα-στόχο, παρέχοντας άρτια σχεδιασμένα δωμάτια και ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων ευεξίας και αναψυχής».
Με πάνω από 50.000 κρατήσεις το καλοκαίρι του 2017, τα ξενοδοχεία μόνο για ενήλικες έχουν εξελιχθεί σε ένα σημαντικό προϊόν για την SLR, η οποία τώρα προσφέρει περισσότερα από 200 τέτοια ξενοδοχεία.

Η DER Touristik από την πλευρά της επεκτείνεται αυτή τη στιγμή σε αυτή την αγορά, ιδιαίτερα μέσω του εξειδικευμένου tour operator Jahn Reisen. Σύμφωνα με τον διευθυντής προϊόντων Nils Lübbe του τουριστικού πράκτορα, ο αριθμός των πελατών που κάνουν κράτηση σε ξενοδοχεία μόνο για ενήλικες αυξήθηκε φέτος κατά 20%. Στο πλαίσιο αυτό, πλέον, ο tour operator αφιερώνει το 10% του ξενοδοχειακού χαρτοφυλακίου του σε αυτή την πελατειακή κατηγορία και θα συνεχίσει με την κυκλοφορία του ενημερωτικού φυλλαδίου του «Ενήλικες μαζί», που πρωτοκυκλοφόρησε πέρυσι. Αυτό το φυλλάδιο περιέχει όλα τα ξενοδοχεία και τα θέρετρα διακοπών παγκοσμίως για άτομα άνω των 16 ετών, που προσφέρει ο ταξιδιωτικός πράκτορας.
Με τα ξενοδοχεία Sensimar, ο Γερμανός ηγέτης της ταξιδιωτικής αγοράς, TUI, παρουσιάζει τη δική του ξενοδοχειακή φιλοσοφία για αυτήν την ομάδα-στόχο από το 2008. Συνολικά, ο ταξιδιωτικός πράκτορας έχει επεκτείνει τον αριθμό των ξενοδοχείων του, που απευθύνονται αποκλειστικά στην ενήλικη αγορά, από διψήφιο αριθμό μόλις πριν από τρία χρόνια σε περίπου 400 ξενοδοχεία παγκοσμίως σήμερα.

Η TUI διαφοροποιείται ακόμη και σε αυτό το τμήμα της αγοράς, με τον Patrick Hogrefe, επικεφαλής διαχείρισης των προϊόντων Sun & Beach, να εξηγεί: «Τα ξενοδοχεία Sensimar απευθύνονται σε ζευγάρια που αναζητούν χαλάρωση, οπότε η ψυχαγωγία είναι χαμηλών τόνων. Αντίθετα, οι αθλητικές, ψυχαγωγικές και συλλογικές δραστηριότητες είναι προτεραιότητα του Magic Life Candia Maris, στην Κρήτη, το οποίο είναι ένα club καθαρά για ενήλικες».
Ομοίως, ο όμιλος Thomas Cook διαθέτει το δικό του ξενοδοχειακό brand αποκλειστικά για ενήλικες, με τα Sunprime Hotels, τα οποία θα αυξηθούν σε εννέα το προσεχές καλοκαίρι. Υπάρχουν όμως και ξενοδοχεία μόνο για ενήλικες που ανήκουν στα άλλα εμπορικά σήματα του ομίλου, όπως το Sentido, το Casa Cook και το Smartline. Ο Sascha Büsseler, επικεφαλής απόδοσης και προϊόντος, επεσήμανε ότι ορισμένα ξενοδοχεία τείνουν να μεταβούν σε ξενοδοχεία μόνο για ενήλικες μετά από ανακαινίσεις.
Παράλληλα, σε αυτή την αυξανόμενη ζήτηση ανταποκρίθηκε και η FTI, διευρύνοντας το χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων της, παρόλο που προσφέρει ακόμα μικρό αριθμό τέτοιων ξενοδοχείων. Ένα παράδειγμα είναι τοη Labranda Marieta στα Γκραν Κανάρια.

ΠΗΓΗ:  money-tourism.gr

       
Περισσότερα σχετικά άρθρα
Περισσότερα ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ελλάδα και Αίγυπτος οι μεγάλοι νικητές της χρονιάς στον Γερμανικό τουρισμό

      Η Ελλάδα και η Αίγυπτος ήταν οι μεγάλοι κερδισμένοι προορισμοί στη γερμανική αγορά τ…