in , , , ,

Κρητικά προϊόντα μπαίνουν στα ξενοδοχεία…επιτέλους!

Πρωτοβουλία συγκεκριμένων μεγάλων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων της Κρήτης δρομολογείται, μετά τη συνάντηση που είχαν στο Ηράκλειο, με στόχο τη διαφοροποίηση και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του κρητικού τουριστικού προϊόντος, που θα το ξεχωρίσει από το ομογενοποιημένο παγκόσμιο πρότυπο υπηρεσιών που προσφέρει και το νησί μας, σε ό,τι αφορά τη διαμονή, τη διατροφή στα ξενοδοχεία και καταλύματά του.

Στη συνάντηση συμμετείχαν συνολικά δεκατρείς επιχειρήσεις, μεταξύ αυτών και επιχειρηματίες του ξενοδοχειακού χώρου από τον Άγιο Νικόλαο, όπως ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Λασιθίου Μανόλης Βαρκαράκης, του Ομίλου Μαμιδάκη, του ξενοδοχείου «Saint Nicolas Bay» κ.α., ενώ από την υπόλοιπη Κρήτη συμμετείχαν μεγάλες αλυσίδες που διαθέτουν πολλές σύγχρονες ξενοδοχειακές μονάδες (Grecotel, Aldemar, Mamidakis Group) σε ολόκληρο το νησί και όχι μόνο, γνωστή κρητική αλυσίδα σουπερμάρκετ, η ΑΝΕΚ κλπ.



Απώτερος στόχος είναι η καθιέρωση της κρητικής ταυτότητας στο τουριστικό προϊόν, με διασύνδεση, κατ’ αρχήν των ξενοδοχείων με την αγροτική παραγωγή και την πολιτιστική παράδοση του νησιού. 


Mε την διακριτική ονομασία «We Do Local», οι ξενοδοχειακοί επιχειρηματίες αποφάσισαν να ιδρύσουν ανώνυμη εταιρεία με μετόχους τους ίδιους για να κάνουν πράξη «μια φιλοσοφία προώθησης επιχειρήσεων που στηρίζουν την τοπική παραγωγή και φιλοξενία». 

Με λίγα λόγια το «πάντρεμα της τοπικής παραγωγής σε κάθε έκφρασή της με τα ξενοδοχεία».

ΝΙΚΟΣ ΤΡΑΝΤΑΣ

www.anatolh.com