in , , , ,

Ενημέρωση και προβολή.

Στην εποχή της ψηφιακής επικοινωνίας που ζούμε με τους υπολογιστές να μην κλείνουν ποτέ, τα κινητά να έχουν μετατραπεί σε πολύ εργαλεία εφαρμογών και τα τάμπλετ να βρίσκονται παντού η επαφή όλων με όλους γίνεται πιο άμεση και η ανταλλαγή των νέων πιο άμεση από ποτέ.

Στην εποχή λοιπόν αυτή ακόμα και οι συμμετέχοντες τόσο συνδυασμοί όσο και ως υποψήφιοι στις εκλογές του Μάη έχουν προσαρμοστεί σε αυτό τον τρόπο τόσο προβολής όσο και μεταφοράς των θέσεων τους.
 Όλοι σχεδόν οι συνδυασμοί έχουν τα δικά τους site μέσα από τα οποία μαθαίνουμε όλες τις θέσεις και το πρόγραμμα τους και γνωρίζουμε τους υποψήφιους τους με πλούσιες φωτογραφίες και βίντεο. 
Σε ότι δε αφορά την διαφήμιση και στο κομμάτι αυτό πολλοί είναι όσοι προβάλλονται μέσα από καταχωρήσεις σε ψηφιακούς τόπους, όπως αυτός της ΑΝΑΤΟΛΗΣ www.anatolh.com αλλά και του “φωνη εν” όπου εύκολα γρήγορα και κυρίως χωρίς κατανάλωση χαρτιού διαβάζει κανείς τα πάντα για όσους έχουν ακολουθήσει τον ψηφιακό κόσμο της ενημέρωσης, της προβολής και της επικοινωνίας. 
Οι πιο κλασσικοί των εκλογών επιμένουν στα φυλλάδια και στις προσωπικές κάρτες ενώ πάρα πολλοί είναι όσοι συμμετέχουν σε ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές εκπομπής. 
Τις επόμενες μέρες δε ακόμα ένα βήμα θα δοθεί στους υποψηφίους για να εκφράσουν τις θέσεις και τις απόψεις και πάλι με το στίγμα της ΑΝΑΤΟΛΗΣ, μεσημέρι του Σαββάτου στις 3 στο web t.v της www.anatolh.com η μάχη των 4ων υποψηφίων Δημάρχων.
Πάντως ναυαρχίδα στο κομμάτι της προβολής όλων παραμένει το έντυπο φύλλο της εφημερίδας που φτάνει ακόμα και σε σπίτια και καταστήματα που δεν υπάρχει επαφή με τον ψηφιακό κόσμο ενώ η ποιότητα της εκτύπωσης ξεπερνά ακόμα και άλλες μεγάλες περιφερειακές αλλά και των Αθηνών εφημερίδες.

ΘΑΝΟΣ Κ.