in ,

Αγιος Νικόλαος, ο τόπος του μπλα μπλα μπλα.

…γράφει ο Κώστας Ζίβας.

 

Βλέποντας το πολύ ωραίο βιντεάκι του Sup 2017 που θα γίνει στον Άγιο Νικόλαο την περίοδο της Πρωτομαγιάς, μελαγχόλησα. Μια μικρή διοργάνωση που αναφέρεται σε ενα πολύ περιορισμένο κοινό, καταφέρνει και δημιουργεί τέτοιο δυναμικό μάρκετινγκ και ολόκληρος δήμος με τεράστια τουριστική ιστορία και με τεράστιο αποθεματικό, κοιμάται ύπνο βαθύ.

Τα τελευταία 15 χρόνια ο Άγιος, είχε άγιο και δεν έσβησε από το χάρτη του τουρισμού για 2 λόγους :

Έγιναν τεράστιες επενδύσεις από μεγαλοξενοδόχους, είτε νέους είτε παλιούς, οι οποίοι με καθαρά δικό τους τρέξιμο γεμίζουν τα ξενοδοχεία τους. Αποτέλεσμα, να μπορούν όσοι θέλουν να βρουν δουλειά σε αυτά τα ξενοδοχεία και έτσι δεν υπάρχει ανεργία.

2ον, οι άλλες πόλεις της Κρήτης που γιγαντώθηκαν, από Χερσόνησο έως Χανιά, μας στέλνουν καθημερινά δεκάδες λεωφορεία γεμάτα τουρίστες που περνάνε μερικές ώρες στο κέντρο του Άγιου Νικολάου.

Μετά τις 6 το βράδυ, η πόλη είναι νεκροταφείο. Όχι ότι από το πρωί μέχρι το απόγευμα υπάρχει κάτι τρομερό. Τουρίστες που έρχονται για μερικές ώρες και αγοράζουν ένα μαγνητάκι κι ένα παγωτό κυρίως.


Μεταξύ μας βγαίνουμε το βράδυ, μεταξύ μας τα λέμε. Ξέρεις θα σου πουν, πρέπει να βρούμε την τουριστική μας ταυτότητα, να κάνουμε διαγωνισμό μετά, να την αναπτύξουμε και μπλα μπλα μπλα και περνάνε 4 χρόνια. Μετά ξανακάνουμε πάλι την ίδια συζήτηση. Να βρούμε την ταυτότητά μας και μπλα μπλα μπλα και πάνε αλλά 4 χρόνια. Έχουμε συνηθίσει τη μιζέρια. Έχουν βολευτεί και οι δημοτικοί άρχοντες τα τελευταία 15 χρόνια. Φτιάχνουν ένα πεζοδρόμιο σε κάποια ξεχασμένη γειτονιά, φτιάχνουν 2 λάμπες, ασφαλοτοστρώνουν και ένα δρόμο,διαχειρίζονται λίγο την καθημερινότητα και πάμε παρακάτω.

Ρωτώ απλά, πόσο δύσκολο είναι να φτιάξει ο Δήμος 10 βίντεο, όπως αυτό του sup, που να διαφημίζει τις απάνεμες ασφαλείς, πανέμορφες παραλίες μας;

Ένα 2ο βίντεο που να διαφημίζει τις εκκλησίες και τα μοναστήρια της περιοχής;

Ένα 3ο που να διαφημίζει τους αρχαιολογικούς χώρους;

Ένα 4ο που να διαφημίζει τις ευκαιρίες για περπάτημα, για αναρρίχηση, για περιπέτεια;

Ένα 5ο που να διαφημίζει την κουζίνα μας και τα εκπληκτικά μας εστιατόρια, καφέ και μπαρ;
Ένα 6ο που να διαφημίζει τα σούπερ ξενοδοχεία αλλά και την απλή, φθηνή διαμονή;

 

Και όλα αυτά να μπουν στο youtube channel του Δήμου, στο Instagram, στο Facebook λογαριασμό του Δήμου; Και πρώτα ο Δήμος με πληρωμένη διαφήμιση αλλά και μετά όλοι εμείς να τα κάνουμε κοινοποίηση παντού ξανά και ξανά; Να γίνουμε και εμείς οι καλύτεροι κοινωνοί του μηνύματος;

Να δείξουμε στον τουρίστα που είναι εδώ ή στο σπίτι του,το καταπληκτικό μας μέρος! Πόσο δύσκολο είναι για τον 1ο τουριστικό Δήμο της Κρήτης, το Δήμο με τα εκατομμύρια πλεονάσματος; Πόσο δύσκολο είναι πρωτίστως να πράττουμε αντί να συζητάμε αενάως; Να δημιουργούμε υποδομές τουρισμού, υλικές και διαδικτυακές για να στηρίξουμε το βασικό λόγο ύπαρξης αυτής της περιοχής;
Τελικά πόσο δύσκολο είναι; Ξέρω, κάτσε να συζητήσουμε πρώτα, να βρούμε την ταυτότητα μας και μπλα μπλα μπλα…